اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۲۲۳
سرمربی کروات تیم العین امارات اعلام کرد با بازی قدرتی و سرعتی می‌توانند در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا برابر ذوب‌آهن به پیروزی رسند.
۱۵:۰۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| زوران مامیچ با اشاره به بازی برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: به طور موقت دیدارهای لیگ امارات را کنار گذاشتیم و تمام تمرکز خود را معطوف لیگ قهرمانان آسیا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: انگیزه و میل قوی العین برای کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند امیدواری ما را بیشتر کند. متعهد هستیم تا روح بزرگ مبارزه خود را به نمایش بگذاریم. باید با سرعت، قدرت و تمرکز بیشتر روی حریف خود به نتیجه مدنظرمان دست پیدا کنیم.

سرمربی کروات العین با اشاره به شکست این تیم در فینال سال 2016 لیگ قهرمانان آسیا برابر چئونبوک کره‌جنوبی گفت: برای ما این مسئله مهم است که فراموش کنیم چه اتفاق‌هایی در آن بازی رخ داد و باید به خودمان یادآور شویم که با چالش جدیدی در این رقابت‌ها مواجه هستیم.

مامیچ سپس امید اصلی خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را ناصر الشمرانی، مهاجم عربستانی معرفی کرد و گفت:  به توانایی‌های او پس از دو گلی که در بازی اخیر العین برابر الشباب به ثمر رساند اعتماد دارم و می‌تواند نمایش بهتری از خود در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا ارائه دهد.

العین امارات و ذوب‌آهن اصفهان سه‌شنبه هفته جاری در اولین دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا با هم مواجه می‌شوند. تیم‌های الاهلی عربستان و بنیادکار ازبکستان نیز در این گروه قرار دارند.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری