اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۹۷
پیتر گرین در حالی قضاوت اولین دیدار آسیایی این فصل استقلال را بر عهده دارد که برای ایرانی‌ها داوری بد یمن به حساب می‌آید.
۱۳:۰۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پیتر گرین داور استرالیایی 38 ساله توسط کمیته داوران AFC به عنوان قاضی دیدار استقلال تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است.
 
قضاوت این داور استرالیایی برای استقلالی‌ها در حالی خواهد بود که این داور برای ایرانی‌ها به خصوص استقلال خیلی خوش یمن نبوده است.
 
پیتر گرین تا پیش از دیدار استقلال و الاهلی 7 بار برای نمایندگان ایران در آسیا سوت زده که حاصل آن 2 برد، 2 مساوی و 3 باخت برای نمایندگان ما بوده است.
 
داور بد یمن قاضی الاهلی - استقلال شد! +عکس و جدول
 
استقلال پیش از این 2 بار با قضاوت این داور در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته که یک تساوی 1-1 در خانه الغرافه قطر (سال 2010) و یک باخت 1-0 در زمین الریان قطر (2014) در کارنامه اش ثبت شده است.

اولین بردی که ایرانی‌ها با قضاوت این داور به دست آورده‌اند مربوط به سال 2010 می‌شود که ذوب‌آهن در اصفهان موفق شد الاتحاد را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد.
 
اما دومین برد مربوط به تراکتورسازان است که در سال 2016 بدست آمد، جایی که سرخپوشان تبریز در عربستان الهلال را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشتند.
 
گرین دو بار هم دیدارهای تیم ملی ایران را سوت زده؛ دیدار عربستان و ایران در انتخابی جام جهانی 2010 با تساوی 1-1 و دیدار ایران و قطر در انتخابی جام جهانی 2014 با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
نتایج نمایندگان ایران با قضاوت‌های گرین:
 
الغرافه قطر یک - استقلال یک (2010)
ذوب‌آهن یک - الاتحاد عربستان صفر‌ (2010)
الاهلی عربستان 4 - سپاهان یک (2012)
الریان قطر یک - استقلال صفر (2014)
العین امارات 3 - نفت تهران صفر (2015)
بنیادکار صفر - ذوب‌آهن صفر (2016)
الهلال عربستان صفر - تراکتورسازی 2 (2016)
 
داور بد یمن قاضی الاهلی - استقلال شد!
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری