اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۹۴
پپ گواردیولا بعد از توقف برابر تیم لیگ دسته یکی هادرزفیلد بهانه عجیبی آورد.
۱۲:۴۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| ساکرنت نوشت: منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس برابر تیم دسته یکی هادرزفیلد به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. بدین ترتیب بازی تکراری این بار در ورزشگاه اتحاد (خانه منچسترسیتی)، تیم صعود کننده به مرحله بعد را مشخص می‌کند.

پپ گواردیولا بعد از توقف تیمش بهانه عجیبی داشت و گفت‌: دو روز قبل یک بازی سنگین راگبی در این ورزشگاه انجام شده بود. به همین خاطر چمن ورزشگاه به هیچ وجه شرایط مساعدی نداشت و نمی‌توانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام بدهیم. با وجود این تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا نمایش مطلوبی را ارائه کنیم و در این راه هم موفق بودیم. بازی برابر تیم لیگ دسته یکی، به هیچ وجه آسان نیست. آن هم با در نظر گرفتن این که  میزبان حریف باشد.

سرمربی اسپانیایی درباره وضعیت ونسان کمپانی نیز ‌اضافه کرد: او بار دیگر دچار مصدومیت شده است اما این بار مصدومیتش جدی نیست و می‌تواند تیم را همراهی کند. ترجیح دادیم برای این دیدار از او استفاده نکنیم ولی تمام تلاشمان بر این است که او را به بازی‌های تیم برسانیم. به این موضوع خوش‌بین هستم.

منچسترسیتی سه‌شنبه همین هفته‌ باید در لیگ قهرمانان اروپا در خانه پذیرای موناکو باشد که در صدر جدول لیگ فرانسه قرار گرفته است.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری