اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۹۱
دروازه‌بان جوان نفت تنها با 50 میلیون تومان به این تیم آمده و می‌تواند در بازی با پرسپولیس ره صدساله را یک شبه رفته و غوغایی به پا کند.
۱۲:۲۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| با محرومیت میلاد فراهانی، شهاب عادلی در بازی مقابل پرسپولیس درون درازه خواهد ایستاد. این دروازه‌بان متولد سال 1375 و عضو تیم ملی جوانان است و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی کره‌جنوبی بود.

 

علی دایی در اقدامی جالب بعد از این که با دو گل مقابل ماشین‌سازی جلو افتاد، در یکی، دو دقیقه پایانی بازی و برای اتلاف وقت، عادلی را به بازی فرستاد تا او در فضای بازی قرار گرفته و از نظر روحی و روانی تا حدودی برای بازی با پرسپولیس آماده شود.

 

دایی بعد از جدایی شیخ‌ویسی در اواسط فصل به شدت به دنبال جذب دروازه‌بان دوم بود اما هیچ کدام از دروازه‌بانان خارجی که در تمرینات این تیم حاضر شدند نتوانستند نظر مثبت دایی را جذب کنند.

 

همین مساله نشان می‌دهد که شهاب عادلی دروازه‌بان با استعدادی بوده که توانسته نظر دایی را برای حضور در این تیم جلب کند. البته این دروازه‌بان جوان تنها با 50 میلیون تومان به نفت آمده و می‌تواند در بازی با پرسپولیس ره صدساله را یک شبه رفته و غوغایی به پا کند.

 

دیگر دروازه بان تیم نفت تهران، نادر صفرزایی است. دروازه‌بانی که سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد و حالا باید دروازه‌بان دوم تیمش در مقابل تیم سابق باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری