اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۹۰
دروازه بان اصلی نفت تهران به علت سه اخطاره بودن نمی تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود تا علی دایی مجبور شود گلر جوانش را برای بازی با پرسپولیس آماده کند.
۱۲:۲۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| نفت تهران توانست در تبریز با نتیجه دو بر صفر از سد میزبان خود ماشین سازی تبریز بگذرد تا همچنان در رده های بالای جدول حضور داشته باشد. این دیدار که کارت های زرد زیادی را از جیب داور بازی خارج کرد باعث شد تا علی دایی دروازه بان اصلی خود را در دیدار حساس با نفت تهران نداشته باشد.

 

میلاد فراهانی به خاطر داد و بیداد بر سر مدافع خودی، در همان نیمه اول کارت زرد گرفت تا سه اخطاره شده و بازی حساس بعدی نفت تهران مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

 

او در این باره اظهار داشت: «خیلی حیف شد. می خواستم انگیزه ام را برای بازی با پرسپولیس هم حفظ کنم. خیلی بی خود و بی جهت کارت زرد گرفتم و سه اخطاره شدم.»

 

فراهانی درباره صحنه ای که منجر به گرفتن کارت از داور شد تصریح کرد: «راستش را بخواهید با مدافع خودمان بر سر ضربه ایستگاهی صحبت می کردم و با او بحث کوچکی داشتم. یک بحث کاملا معمولی که در بازی ها خیلی پیش می آید اما داور به من کارت نشان داد. وقتی کارت گرفتم خیلی ناراحت شدم اما چاره ای جز قبول کردنش نداشتم. خدا را شکر می کنم حداقل در این بازی گلی نخوردم تا تیممان در سرمای وحشتناک تبریز برنده از زمین خارج شود.»

 

دروازه بان نفت تهران که در دقیقه پایانی این دیدار جایش را به شهاب عادلی گلر جوان نفت تهران داد درباره این تعویض هم صحبت کرد: «شهاب یکی از گلرهای خوب تیممان است. با اینکه جوان است اما آینده بسیار درخشانی دارد و من مطمئنم در آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. صلاحدید کادر فنی بود تا در آخرین دقیقه به میدان بیاید و شرایط بازی را به نوعی درک کند. به هر حال احتمالا او در بازی بعدی درون دروازه قرار خواهد گرفت. بازی مقابل پرسپولیس می تواند نقطه استارت خوبی برای او باشد تا خودش را به بهترین شکل معرفی کند.»

 

او در پایان افزود: «من امسال واقعا مدیون اعتماد علی دایی و بهزاد غلامپور هستم. ایشان مرا به فوتبال باز گرداند تا بتوانم بار دیگر خودم را پیدا کنم. امیدوارم در ادامه فصل باز هم بتوانم جواب زحمات آقا بهزاد را بدهم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین