اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۵۹
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «عملکرد درخشان خود را در لیگ قهرمانان آسیا هم تداوم می بخشیم تا دل هواداران را شاد کنیم.»
۰۵:۳۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین ماهینی درباره نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده و بیشتر مسیر قهرمانی را طی کردیم و با این عملکرد درخشان پا به رقابت های آسیایی می گذاریم.»
 
وی در ادامه عنوان کرد: «پرسپولیس تیمی است که در آسیا لرزه بر اندام حریفان آسیایی می اندازد و با وجود اینکه یک سال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتیم اما هنوز هم آمار پرتماشاگرترین بازی ها در اختیار تیم ما است. به هر حال به عشق هواداران پرشمار پرسپولیس برای کسب سه امتیاز به مصاف الهلال عربستان می رویم.»
 
ماهینی درباره تیم الهلال عربستان تصریح کرد: «الهلال تیم شناخته شده ای در آسیا است که بازیکنان قدرتمندی در این تیم حضور دارند. به طور حتم دیدار سختی با این تیم عربستانی پیش رو خواهیم داشت. آنها به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای نیستند و بدون شک این بازی نفس گیر و جذاب است.»
 
مدافع تیم پرسپولیس بیان کرد: «این بازی برای هواداران هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. طرفداران تیم الهلال دوست ندارند تیم محبوبشان مقابل ایرانی ها بازنده باشد و ایرانی ها هم از شکست برابر عرب ها متنفر هستند.»
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: «با تمام توان خود به مصاف الهلال عربستان می رویم تا با دست پر به تهران بازگردیم و دل هواداران را شاد کنیم.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین