اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۴۵
استقلال خوزستان در اولین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان میزبان تیم الفتح عربستان است.
۰۳:۵۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل قبل لیگ برتر ایران این روزها حال و روز خوشی ندارد. آبی‌پوشان اهوازی حتی برای سفر به عمان هم مشکل مالی داشتند به طوری که سیروس پورموسوی اعلام کرد اگر وضعیت مالی باشگاه سامان پیدا نکند بهتر است که از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف بدهیم. 

استقلال خوزستان با هر شرایطی بود خود را به عمان رساندند تا از تیم الفتح عربستان میزبانی کنند. 

الفتح عربستان در لیگ 14 تیمی این کشور در رده سیزدهم قرار دارد و می‌توان گفت ضعیف‌ترین نماینده سعودی در لیگ قهرمانان آسیاست. استقلال خوزستان هم اگرچه مشکلات مالی دارد و نشانی از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران ندارد اما همچنان یک تیم قدرتمند است که متکی بر توانایی جوانان شایسته ایرانی است. استقلال خوزستان در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد و امیدواریم که این تیم ایرانی بتواند مقابل اولین حریف عربستانی به یک برد خوب دست پیدا کند و میزبانی شایسته‌ای از سعودی‌ها در عمان داشته باشیم و دسته گلی تقدیم این تیم عربستانی بکنیم در واقع لیگ قهرمانان آسیا را با شکست دادن نماینده عربستانی آغاز کنیم تا پیش درآمدی برای پیروزی پرسپولیس مقابل الهلال باشد.

مسابقه استقلال خوزستان و الفتح روز دوشنبه ساعت 14 و 30  دقیقه در عمان آغاز می شود. عربستانی‌ها از تمام لابی‌های خود استفاده کردند تا حق میزبانی را از باشگاه‌های ایرانی بگیرند و با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه‌های ایرانی باید در کشور عمان از تیم‌های سعودی میزبانی کنند.

دیگر دیدار این گروه بین لخویای قطر و الجزیره امارات ساعت 17 و 20 دقیقه اغاز می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری