اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۴۳
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا گفت: فینال سختی در جام جهانی داشتیم، اما نمایش بزرگی در فینال داشتیم.
۰۳:۲۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم‌های کشتی آزاد ایران و آمریکا در حالی در فینال جام جهانی به مصاف هم رفتند که نمی‌شد پیش‌بینی دقیقی از تیم پیروز این مسابقه هیجان‌انگیز ارائه داد، همانطور که کشتی‌گیران مطرحی همچون استیبر، قهرمان آمریکایی جهان و حسن یزدانی قهرمان ایرانی المپیک ریو مغلوب حریفان خود شدند.

تعیین قهرمان این مسابقه به دیدار پایانی کشیده شد و اگر کمیل قاسمی مغلوب حریفش می‌شد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد، اما این کمیل بود که پای سند قهرمانی ایران را امضا کرد.

بیل زادیک، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا درباره شکست مقابل ایران در فینال جام جهانی گفت: فینال سختی داشتیم؛ ایران تیم خوبی بود. البته آنها همیشه تیم خوبی هستند و بسیار خوب آماده شده بودند.

وی افزود: آنها شروع خیلی خوبی داشتند و با 3 پیروزی ابتدایی که بدست آوردند، کار ما را بسیار سخت کردند. البته ما به مسابقه برگشتیم و رقابتمان نزدیک شد، اما کافی نبود و در نهایت شکست خوردیم. البته این مبارزه فینال برای تماشاگرن حاضر در سالن و همچنین تمام علاقه مندان به کشتی در سرتاسر جهان مبارزه‌ای هیجان انگیز بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در مورد برخی نتایج غیرقابل پیش‌بینی در مسابقه فینال از جمله شکست استیبر، قهرمان جهان مقابل اسماعیل‌پور در 61 کیلوگرم و همچنین برد تیلور با ضربه فنی مقابل حسن یزدانی گفت: این اتفاقات به این دلیل رخ می‌دهد که کشتی یک مبارزه است و همیشه در آن شاهد سورپرایز هستیم. در هر دو وزن کشتی‌گیران بزرگی مبارزه می‌کردند و باید ببینیم در آینده چه خواهند کرد.

زادیک همچنین گفت: می‌دانستیم که مسابقات جام جهانی برای ما یک چالش خواهد بود؛ پس از اینکه با آذربایجان، گرجستان و روسیه هم‌گره شدیم، همه می‌گفتند که در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم. 4 تیم از 5 تیم برتر جهان در گروه ما بودند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا خاطر نشان کرد: با این شرایط به کشتی‌گیرانم افتخار می‌کنم. در فینال با ایران و در خانه آنها مسابقه می‌دادیم و می‌دانستیم که کار سختی داریم، اما خوشبختانه نمایش بزرگی در فینال جام جهانی داشتیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین