اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۳۰
ماجرای اختلاف خرمگاه و رحمتی و دلیل آشتی دوباره از جمله اتفاقاتی بود که توجه همه را به خود جلب کرد.
۲۱:۴۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| ماجرای اختلاف بین محمد خرمگاه و مهدی رحمتی مدت‌ها نقل محافل ورزشی بود تا جایی که حتی گفته می‌شد کاپیتان استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیست فروش باشگاه قرار گرفته است.

این اختلاف تا حدی در مقاطعی از فصل بالا گرفت که مهدی رحمتی از هفته پانزدهم تا هجدهم بازی‌های استقلال را از روی نیمکت تماشا کرد اما رفتار حرفه‌ای کاپیتان استقلال و البته محمد خرمگاه باعث شد که این دو اختلاف‌ها را کنار بگذارند و دوباره رابطه نزدیکی با هم داشته باشند. اگر بازی استقلال برابر ذوب‌آهن را دیده باشید یک نکته ویژه در آن مشهود بود و آن هم این بود که مهدی رحمتی و محمد خرمگاه کنار هم و با رابطه بسیار صمیمانه از جایگاه ویژه فولادشهر بازی را تماشا می‌کردند.

محمد خرمگاه در مورد اختلاف با مهدی رحمتی، شرایط استقلال و بازی این تیم برابر الاهلی صحبت‌های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید.

نمی‌توانم بگویم حکم فیفا به نفع مابود


هرچند این روزها جوان‌های زیادی در تیم ما می‌درخشند و ما کاملا به فرم ایده‌آل رسیده‌ایم اما من نمی‌توانم بگویم که این موضوع به نفع ما بود. به هر حال فیفا حکمی صادر کرد و شاید اگر این حکم نبود امروز بازیکنانی مثل روزبه چشمی، آندو و چپاروف داشتند در کنار جوانان ما به تیم کمک می‌کردند اما خدا را شکر می‌کنم که در این هفته‌ها که به جوان‌هایمان میدان داده‌ایم آنها توانسته‌اند به خوبی توانایی‌های خود را نشان دهند.

حکم فیفا تقدیر جوان‌هایمان بود


از نظر من حکم فیفا تقدیر بازیکنان جوان ما بود چراکه آنها از اول فصل تمرین می‌کردند و نشان داده بودند که بازیکنان با کیفیتی هستند و با حضور در زمین بازی توانستند هواداران استقلال را به آینده این تیم امیدوار کنند که این بسیار اتفاق خوبی است.

اختلاف با رحمتی


واقعیتش را بخواهید من دوست نداشتم در مورد این اتفاق صحبتی به زبان بیاورم چراکه هرگز اهل به حاشیه رفتن نیستم اما من این را باید به شما بگویم که من و مهدی رحمتی هر دو منافع استقلال را به اختلاف‌های شخصی ترجیح دادیم. این اتفاق بزرگی است که ما برای استقلال همه چیز را فراموش کردیم و البته تلاش کردیم که به تیم‌مان کمک کنیم.

باید بپذیریم که اشتباه کرده‌ایم


باید بپذیریم که هر دو طرف اشتباه کرده‌ایم و مهم این است که هر دو تلاش کردیم اگر چیزی بوده به نفع استقلال آن را حل کنیم. این بسیار ارزشمند است که ما در آن مقطع حساس موفقیت استقلال را به همه چیز ترجیح دادیم و سعی کردیم کاری کنیم که به صلاح تیم محبوبمان باشد. هم من اشتباه کردم و هم مهدی رحمتی و خدا را شکر این اختلاف به خاطر یک هدف بزرگتر تمام شد.

مهدی پسر خوش قلبی است


شاید شما ندانید اما مهدی رحمتی در اولین سال حضورش در فوتبال در فجرسپاسی پشت سر من وارد زمین می‌شد. مهدی قبل از اینکه بازیکن من باشد دوست من است و البته من این را باید بگویم که بسیار پسر خوش‌قلبی است. امروز هم مثل قدیم با هم دوست صمیمی هستیم و هر اختلافی هم که بوده به نفع استقلال تمام شده و رفته.

در مورد الاهلی آماتور حرف نمی‌زنیم


اگر بگویم در بازی با الاهلی به رکورد بردهایمان ادامه می‌دهیم حرفی آماتور و نپخته زده‌ام. فراموش نکنید الاهلی نایب قهرمان دو فصل قبل لیگ قهرمانان است و پارسال دو جام به هوادارانش هدیه داده است. مطمئنا ما در بازی روز دوشنبه تلاش می‌کنیم اول گل نخوریم و بعد از آن به ضربه زدن به حریف فکر می‌کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری