اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۹۵
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدواریم مشکلات مالی زودتر حل شود.
۱۷:۰۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آقایی درباره وضعیت تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط تیمی مان خیلی خوب است و بازی مان به تعویق افتاد که البته بهتر شد زیرا تیم ما روی زمین بازی می کند و اگر قرار بود در آن زمین خراب بازی کنیم شاید به مشکل می خوردیم و حالا هم باید منتظر بمانیم تا بازی برگزار شود.

 

وی در ادامه افزود: از نظر تیم فرم خیلی خوبی داریم و همه نفرات با انگیزه هستند تا اختلاف مان با پرسپولیس همان 6 امتیاز بماند و برای رسیدن به این هدف حتما باید در بازی با سیاه جامگان به سه امتیاز برسیم.

 

آقایی در پاسخ به این سوال که یا بازی اخیر پرسپولیس و آن پنالتی بارسایی را دیده است گفت: بازی را ندیدم اما پنالتی شان را دیدم و به نظرم باید در آن صحنه پنالتی آنها تکرار می شد. البته تمرکز ما روی کار خودمان است و کاری به دیگر تیم ها نداریم.

 

وی درباره این موضوع که آیا خودش هم حاضر است پنالتی را به سبک رضائیان و طارمی بزند گفت: نه، من استرس این کار را بالا می دانم و ترجیح می دهم اگر قرار باشد پنالتی بزنم به آن شکل نباشد.

 

آقایی در پایان گفت: همه تلاش ما بر این است که فرم خوبمان را حفظ کنیم و فقط مشکلات مالی ما را کمی آزار می دهد که البته در این زمینه آقای آجورلو مقصر نیست و مجبور بود هزینه زیادی برای پرداخت بدهی ها کند و امیدوارم زودتر این مشکلات حل شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری