اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۸۰
مهاجم تیم فوتبال الشحانیه قطر گفت: گل‌هایم در بازی دیروز را ابتدا به شهدای عزیز حادثه پلاسکو و سپس به مردم خوزستان که در روزهای اخیر مشکلات زیادی را تحمل کردند تقدیم می‌کنم.
۱۶:۲۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رحیم زهیوی که در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال خوزستان به الشحانیه قطر پیوست بعد از طی یک دوره مپلاسصدومیت روز گذشته نمایش خوبی در دیدار مقابل الوکره قطر داشت و توانست هر دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

زهیوی در گفت‌وگویی، در مورد دیدار روز گذشته و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

در مورد دیدار مقابل الوکره صحبت می‌کنی؟

-بازی بسیار سختی در پیش داشتیم و کسب پیروزی در این مسابقه برایمان اهمیت داشت با توجه به اینکه هر دو تیم در پایین جدول حضور داشتند کسب سه امتیاز می‌توانست وضعیتمان را بهتر کند. داور برای حریف دو پنالتی اعلام کرد که در آن حرف است. متأسفانه داور بازی را خراب کرد و حتی یک پنالتی صد درصد را برای ما نگرفت. اینجا شرایط جوری است که هر تیم را که دوست دارند بالا می‌آورند و اگر یک تیم شرایط خوبی نداشته باشد آن را اذیت می‌کنند.

با زدن دو گل عملکرد بسیار خوبی در بازی دیروز داشتی.

- یکی از گل‌ها را با ضربه سر و یکی را با یک شوت به ثمر رساندم، این گل‌ها حاصل پاس‌های خوبی بود که به من رسید امیدوارم بتوانم در ادامه گلزنی بیشتری کنم. تیم ما یواش یواش به شرایط خوبی می‌رسد و از لحاظ هجومی کیفیت قابل قبولی پیدا می‌کند. این دو گل را ابتدا به شهدای حادثه پلاسکو که چندی قبل باعث ناراحتی تمام مردم ایران شد تقدیم کنم و امیدوارم این گلزنی‌ها توانسته باشد کمی مردم خوزستان را که در روزهای اخیر با مشکلات زیادی همراه بودند شاد کند.

تیم‌تان با قرا داشتن در رتبه‌های انتهای جدول شرایط بسیار بدی دارد.

- این مسأله درست است اما ناامید نیستیم متأسفانه امسال 4 تیم به رده پایین‌تر سقوط می‌کند و این مسأله کار همه را سخت کرده است. ما در دو بازی آینده می‌توانیم با کسب پیروزی در دیدار با رقیبانی که فاصله زیادی با ما ندارند شرایط خود در جدول بهبود ببخشیم و از منطقه خطر کمی بالاتر بیاییم. اکنون در رده دوازدهم جدول چهارده تیمی هستیم و صد درصد تلاشمان را می‌کنیم تا با کسب نتایج خوب در لیگ باقی بمانیم.

مهرداد پولادی هم دیروز 90 دقیقه بازی کرد شرایط او چطور بود؟

- مهرداد در شرایطی بازی می‌کرد که مصدومیت پایش به طور کامل برطرف نشده بود البته وضعیت او از من بهتر بود، پولادی بازیکن باتعصبی است و از اینکه با او هم‌تیمی هستم بسیار خوشحالم. در یک ماه و نیم اخیر که مصدوم بودم او به من خیلی کمک کرد.

استقلال خوزستان بالاخره با وجود مشکلات فراوان به عمان سفر کرد، دیدار این تیم مقابل الفتح عربستان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

- واقعا بابت این مشکلات متأسفم از اول فصل تا به الان همه مشکلات فریاد می‌زنند ولی کسی به این صحبت‌ها گوش نمی‌کند و هیچ پولی داده نمی‌شود مگر استقلال خوزستان فقط متعلق به یک شهر است. این تیم به عنوان استقلال ایران در مسابقات آسیایی به میدان می‌رود و افتخارش برای همه است. با وجود اینکه از این تیم جدا شدم پیگیر بازی‌های آنها هستم چرا که با بازیکنان استقلال خوزستان مدتها زندگی کرده‌ام و آنها به من کمک کردند که بتوانم شرایط خوبی داشته باشم. دوست دارم استقلال خوزستان به موفقیت برسد. نمی‌دانم چرا هیچ کسی به این تیم کمک نمی‌کند. این همه خوزستان امکانات دارد و اگر یک درصد بیشتر به این تیم توجه شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. اینکه استقلال خوزستان پول بلیت برای سفر نداشته باشد بسیار بد است و با این شرایط اگر تا به الان هم موفقیتی به دست آمده است به خاطر دعای خیر مردم است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

فکر می‌کنی بتوانی بار دیگر به تیم ملی دعوت شوی؟

- صد درصد به این مسأله امیدوارم تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر مثبت مربیان تیم ملی را جلب کنم و بتوانم سهم کوچکی در موفقیت این تیم داشته باشم.

برنامه‌های تیم ملی هنوز اعلام نشده آیا فکر نمی‌کنی مسائل اخیر مشکل‌ساز شود؟

- خیر، مشکلی پیش نخواهد آمد همه چیز طبق روال و برنامه پیش می‌رود و مطمئنم تیم ملی در مسابقات آینده خود شرایط خوبی را تجربه کند.

و صحبت پایانی.

در یک ماه و نیم گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردم خیلی اذیت شدم اما خدا را شکر وضعیتم بسیار بهتر شده است، تمام تلاشم را می‌کنم تا ضمن کسب موفقیت به تیمم کمک کنم و از همه هوادارانی که در این مدت به یادم بودند و با پیغام‌های خود باعث شادی‌ام شدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری