اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۷۶
هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: گل دوم خودم و سوم تیم به نفت از فاصله 40 متری زده شد و خدا کند که دوربین‌ها آن را ضبط کرده باشند چون به نظرم بهترین گل سال است.
۱۶:۰۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| اکبر ایمانی هافبک تیم فوتبال پدیده روز گذشته موفق شد 2 گل از 3 گل این تیم را مقابل نفت آبادان به ثمر برساند.

ایمانی در گفت‌وگویی، در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل نفت گفت: نمی‌دانم بازی‌های پدیده را پیگیری می‌کنید یا نه ولی انصافا ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم و فقط نتیجه نمی‌گرفتیم. این بازی خدا به ما کمک کرد و یک تیم یکدل شدیم و خواستیم که بازی را ببریم و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد.

وی افزود: نفت آبادان تیم بدی نبود و در برخی از دقایق بازی عملکرد خوبی داشت ولی ما هم قسم شده بودیم که هر جوری شده بازی را ببریم. به نظر من این بازی 6 امتیازی بود چون ما با برد نفت بالاتر از این تیم قرار گرفتیم و اگر خدای ناکرده می‌باختیم کار ما خیلی سخت می شد.

هافبک پدیده در خصوص دو گلی که در این مسابقه به ثمر رساند، گفت: این لطف خدا بود و من فقط ضربات بچه‌ها را به هدف زدم. نمی‌دانم گل سوم را همه دیدند یا نه ولی گل سومی که زدم به نظرم بهترین گل سال است و فقط خدا کند دوربین‌ها آن را ضبط کرده باشند. این ضربه از فاصله 40 متری زده شد و به دلم خیلی چسبید.

وی همچنین در خصوص خوشحالی بعد از گلش گفت: من زیر پیراهنم نوشته بودم یاشاسین پارس‌آباد که این شهر یکی از شهرهای اردبیل است. اتفاقا در کنار کریم احمدی همشهری مغانی‌ام بازی می‌کنم و خوشحالم که امسال در کنار او هستم.

ایمانی در پایان گفت‌وگو، در خصوص اینکه با پیروزی روز گذشته فشار از روی مهاجری برداشته شد، گفت: خوشبختانه امسال همه بازیکنان زحمات آقای مهاجری را به چشم دیدند و قبول داریم که او خیلی تحت فشار بود. مهاجری زحمتکش است و ما امیدوار هستیم که در بازی های بعدی به برتری برسیم و به هواداران قول می‌دهیم تیم را تک‌رقمی کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری