اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۵۵
از عصر امروز مرحله پنجم بازی‌های جام حذفی انگلیس آغاز می‌شود و باید دید قدرت‌های جزیره مقابل تیم‌های دسته پایین‌تر چه نتیجه‌ای می‌گیرند.
۱۴:۳۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| جام حدفی انگلیس به مرحله یک هشتم نهایی رسیده است. 16 تیم به مرحله پنجم راه پیدا کرده که متشکل از 8 تیم لیگ برتر، 4 تیم دسته یک (چمپیونزشیپ)، 2 تیم دسته دو(لیگ وان) و 2 تیم دسته چهار (نشنال لیگ) است.

جالب است که در قرعه‌کشی هیچ تیم لیگ برتری به مصاف هم نمی‌روند و می‌توان انتظار داشت در مرحله بعدی همه‌ تیم‌ها از برترین‌ها باشند اما همیشه این‌گونه نیست.

در مرحله قبل تیم قدرتمند لیورپول از «ولورهمپتون» شکست خورد تا از این رقابت نیز کنار رود. به همین دلیل پیش‌بینی این گونه مسابقات بسیار سخت است.

از میان 6 تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر، پنج تیم ( چلسی، منچسترسیتی، تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد) به این مرحله رسیده‌اند. با توجه به آمارها و عملکرد رقیبان آنها، گواردیولا سخت‌ترین و ونگر راحت‌ترین رقیب را دارد.

ساعت 18:30 امروز، سیتیزن‌ها در ورزشگاه «جان اسمیت» میهمان «هادرزفیلد تاون» خواهند بود. این تیم که در غرب یورکشایر قرار گرفته در لیگ دسته یک، مقام سوم را از آن خود کرده است. می‌توان انتظار داشت با توجه به درخشش این تیم، سال بعد آنها در جزیره به رقابت پردازند.

این تیم با مربی جوان و آلمانی خود به نام « دیوید واگنر» متحول شده و در طول 31 بازی، 19 برد کسب کرده‌اند. آنها در 6 بازی اخیر خود تمام حریفان را شکست داده و با انگیزه بالا پا به میدان می‌گذراند.


جدال پپ گواردیولا اسپانیایی و دیوید واگنر آلمانی

ساعت 21 امروز، صدرنشین جزیره در ورزشگاه «مولینئوکس» میهمان «ولورهمپتون» است. این تیم توانست با ارائه یک بازی بسیار خوب و منطقی، لیورپول را از این رقابت حذف کرده و نام خود را پس از سالیانی دراز دوباره بر سر زبان‌ها اندازد.

پائول لمبرت، مربی نام‌آشنای اسکاتلندی که هدایت تیم‌هایی همچون «استون ویلا» و «نوریچ سیتی» را هدایت کرده در صدد است این بار پس از پیروزی مقابل کلوپ، کونته را شکست دهد.

البته آنها در لیگ دسته یک، آمار ناموفق از خود به جا گذاشته و با قرارگیری در رتبه هجدهم، در طی 31 هفته تنها 9 بار پیروز شده و 14 بار شکست خورده‌اند.

در دیگر 2 بازی، 2 تیم لندنی به مصاف هم می‌روند. روز یکشنبه تاتنهام در ورزشگاه «کراوان کاتیج» میهمان «فولام» است. تیم مشهور لیگ برتری که اکنون در رتبه هشتم چمپیونزشیپ قرار دارد رقیب سختی برای «مائوریتسیو پوچتینو» به شمار می‌رود.

در حالی که اسپرزها در پنج‌شنبه مقابل خنت بلژیک با شکست یک بر صفر روبه‌رو شدند می‌توان انتظار داشت که دربی زیبایی برگزار می‌شود.


فولام ، هال‌سیتی لیگ برتری را با 4 گل تحقیر کرد

من‌یونایتد که در آماده‌ترین روزهای خود پس از ترک «سرالکس فرگوسن» به سر می‌برد روز یکشنبه میهمان «بلکبرن روورز» خواهند بود.

تیم خوب سالیان قدیم، اکنون در رتبه بیست و سوم قرار گرفته و یکی از مدعیان سقوط به دسته دو انگلیس لقب گرفته‌اند. آنها با شکست «بلک‌پول»، تیمی از دسته سه راهی این مرحله شده و باید دید آیا می‌توانند مقابل زلاتان و دیگر بازیکنان بایستند.


سفید پوشان بلکبرن ، در مرحله قبل بلکپول دسته سومی را شکست دادند

جالب‌ترین بازی، رقابت آرسنال مقابل تیم دسته چهاری «ساتون یونایتد» در روز دوشنبه است. تیمی کوچکی از شهرکی کوچک در لندن،‌ برای مبارزه با یکی قوی‌ترین تیم‌های تاریخ انگلیس خود را آماده می‌کند.

مبارزه طلبی آنها پس از مشخص شدن قرعه‌ها تیتر اصلی روزنامه‌ها شد و باید دید آیا اتفاقی عجیب و غیرمنتظره در ورزشگاه 7 هزار «بورو» رخ می‌دهد.


تیم کوچک اما شریف به مصاف آرسنال می‌رود

آنها در مرحله قبلی، لیدزیونایتد اصیل و با ریشه را شکست داده و با تمام قوا مقابل توپچی‌های ناآماده این روزها صف آرایی می‌کنند.

دیگر بازی‌های جام حذفی به شرح زیر است:

برنلی - لینکولن سیتی (دسته چهارم)

میدلزبرو - آکسفورد یونایتد (دسته دو)

میلوال (دسته دو) - لسترسیتی

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری