اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۵۲
پیشکسوت آبی ها گفت: «به اعتقاد من با این تیم استقلال سالیان سال مدعی قهرمانی ایران و آسیا خواهد بود.»
۱۴:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا اکبرپور دیدار استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: «شاگردان منصوریان یکی از بهترین بازی های این فصل شان را مقابل ذوب آهن انجام دادند. بچه های استقلال در این بازی هم خوب دویدند، هم خوب جنگیدند و هم خوب بازی را اداره کردند.»

 

مهاجم دهه هفتاد استقلال ادامه داد: «من خودم از ابتدای فصل از افرادی بودم که از منصوریان حمایت کردم و با مصاحبه هایم همیشه پشت او بودم. خوشحالم که در نهایت باشگاه هم از او حمایت کرد تا ثمره این حمایت دیده شود. حالا ما تیمی داریم که هم جوان است و هم مدعی. هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد. تیمی سراپا تهاجمی که به بالا و پایین جدول رحم نمی کند و برایش بازی خارج از خانه و داخل خانه ندارد.»

 

اکبرپور با اشاره به جوانگرایی آبی پوشان گفت: «از همه مهمتر این که حالا ما تیمی داریم که مملو از بازیکنان جوان که می توانند سالیان سال برای فوتبال ما مفید باشند. به اعتقاد من با این تیم استقلال سالیان سال مدعی قهرمانی ایران و آسیا خواهد بود.»

 

وی افزود: «من به دیدارهای آسیایی استقلال هم بسیار خوشبین هستم و به نظر من تیم از مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه های آسیا صعود خواهد کرد.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اکبرپور استقلال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین