اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۴۶
مربی استقلال تهران گفت: «من بازی سپاهان مقابل پرسپولیس را ندیدم اما باید بگویم که جپاروف بازیکن بسیار بزرگ و باکیفیتی است.»
۱۴:۰۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بهتاش فریبا در رابطه با وضعیت استقلال قبل از سفر به امارات اظهار داشت: «شرایط استقلال بعد از بازی های اخیر خیلی خوب است. توانستیم این هفته هم یک برد خوب مقابل ذوب آهن به دست آوریم، در شرایطی که دیدار با ذوب آهن آن هم در اصفهان همیشه سخت است. آنها هم در این بازی موقعیت هایی داشتند اما خدا را شکر که ما توانستیم 3 امتیاز حساس را به دست آوریم.»

 

وی درباره عملکرد خوب بازیکنان جوان استقلال عنوان کرد: «جوانان استقلال در این بازی خیلی زحمت کشیدند و تا لحظه آخر جنگیدند. همیشه بازی بعد از دربی سخت است، مخصوصا برای تیمی که بازی را برده باشد. خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب این موضوع را درک کرده بودند.»

 

مربی استقلال در خصوص پنجمین برد متوالی این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: «ما همواره می گفتیم نیاز به زمان داریم. خدا را شکر بهمن ماه برای استقلال خیلی خوب بود و توانستیم چند برد بزرگ را کسب کنیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و در آسیا و لیگ نتایج خوبی  بگیریم.»

 

فریبا درباره شانس قهرمانی استقلال بیان داشت: «تمرکز ما روی تیم خودمان است و به تیم های دیگر کاری نداریم. شاید تیم های دیگر امتیاز از دست بدهند اما اول از همه باید ما بازی های خودمان را ببریم. بعد از آن نیم نگاهی هم به بازی های دیگر داریم.»

 

مربی استقلال در خصوص رویارویی با الاهلی امارات گفت: «منصوریان زمانی که در نفت بوده، تجربه مقابله با این تیم را دارد. او به همین خاطر شناخت خیلی خوبی از این تیم دارد. البته باید بگویم که الاهلی تیم گردن کلفتی است. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را در گام اول بگیریم. با این حال من معتقدم که کار خیلی سختی در امارات خواهیم داشت.»

 

وی درباره حضور هواداران ایرانی عنوان کرد: «نکته امیدوار کننده برای این بازی حمایت هواداران ایرانی در امارات است. در چند روز اخیر تماس های زیادی داشتیم که ایرانی های مقیم امارات اعلام کرده اند در این بازی که در دوبی برگزار می شود، قطعا از استقلال حمایت می کنند. ما هم روی حمایت و تشویق آنها حساب باز کردیم.»

 

فریبا در خصوص عملکرد نه چندان درخشان سرور جباروف در سپاهان گفت: «من بازی سپاهان مقابل پرسپولیس را ندیدم اما باید بگویم که جباروف بازیکن بسیار بزرگ و باکیفیتی است. او یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و فکر می کنم آخر فصل می تواند به جمع ما بازگردد.»


منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال فریبا
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین