اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۴۴
پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد حساسیت روی مهدی طارمی بالا رفته و به همین خاطر از رفتارهای او انتقاد می شود.
۱۳:۴۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از حرکتی که مهدی طارمی در بازی پرسپولیس و سپاهان انجام داد و به حالت قهر در هنگام زدن پنالتی توسط رامین رضاییان به وسط زمین رفت و روی چمن نشست، انتقادهای زیادی به وی مطرح شد.

 

محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس درباره این انتقادها اظهار داشت: «طارمی به خاطر تلاش‌های زیاد و پیشرفت خوب دو‌ سال گذشته‌اش حالا به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شده است. بزرگ شدن طارمی طبیعتا حواشی بیشتری را نسبت به روزهایی که اسم و رسم کمتری داشت برای او به همراه می‌آورد. یکی از فاکتورهای بازیکن بزرگ ماندن هم این است که بتواند چنین فشارها و مشکلاتی را برای خودش مدیریت کند. فوتبال فقط اتفاقات زمین فوتبال نیست و مدت‌هاست که می‌بینیم فشار بسیار زیادی روی طارمی وجود دارد.»

 

او ادامه داد: «بیشتر از تمام بازیکنان دیگر عملکرد او مورد توجه قرار می‌گیرد. دلیلش هم این است که اکثر توپ‌های فوتبال هجومی که پرسپولیس بازی می‌کند در خط حمله به طارمی ختم می‌شود. در همین بازی اخیر پرسپولیس مقابل سپاهان انتقادهایی به دو موقعیتی که در نیمه اول طارمی خراب کرد، شد، اما فراموش نکنید که هر دو موقعیت در شرایطی به وجود آمد که او از طرف مدافعان تحت فشار بود و نمی‌توانست با دقت به توپ ضربه بزند. ضمن این‌که در فوتبال مثل بسکتبال نیست که اکثر موقعیت‌هایی که برای یک تیم به وجود می‌آید تبدیل به گل شود.»

 

پنجعلی در پایان افزود: «طارمی‌ سال گذشته بهترین گلزن لیگ ایران بود و امسال هم من معتقد هستم با ادامه این روند آقای گل می‌شود. در این مسأله که طارمی برای بهتر شدن هنوز هم باید تلاش کند هیچ شکی وجود ندارد. او باید تمرینات سرعتی و تکنیکی زیادی را برای بالا بردن دقت ضربات نهایی انجام بدهد که مطمئن هستم این کار را می‌‌کند. به نظرم او باید روی تمرکز و دقت خود هم تلاش بیشتری داشته باشد. به‌هرحال به‌شدت روی او حساس هستند و من فکر می‌کنم این مسأله روی عملکرد‌ش تا حدودی تأثیر منفی گذاشته است.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین