اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۴۲
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: این تیم کاملا آماده است و تیمی جلودار استقلال نیست.
۱۳:۳۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود معینی در مورد شرایط استقلال برای اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و چهار بازی است که تیم با قدرت ظاهر می شود. استقلال اکنون از هر نظر آماده است و بازیکنان به خوبی با هم هماهنگ شده اند. منصوریان توانسته ترکیب تیمش را بشناسد. 

 

وی با اشاره به اینکه سید حسین حسینی توانسته نگرانی را درون دروازه استقلال برطرف کند تاکید کرد: حسینی در بازی هایی که برای تیم به میدان رفته اعتماد به نفس خوبی از خود نشان داده است و نگرانی منصوریان را بابت نبودن رحمتی برطرف کرده است. او در سه بازی که به میدان رفته فوق العاده بوده است و به خط دفاعی اطمینان داده است. الان در پرسپولیس هم بیرانوند همین حس را به دفاع پرسپولیس داده است. حسینی که به خاطر محرومیت رحمتی در دروازه استقلال ایستاده مقابل ذوب اهن هم جز یک خروج اشتباه دیگری نداشت. 

 

عضو هیات مدیره استقلال در ارتباط با بازی دوشنبه مقابل الاهلی عنوان کرد: الاهلی تیم قدرتمندی است  اما استقلال آماده است. تیم کنترل و تمرکز خوبی دارد و از نظر آب وهوایی هم شرایط بهتری از تهران در امارات خواهیم داشت. 

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا توقع دارید که استقلال در این بازی برنده باشد گفت: توقع برد که داریم.شما این را بدانید که تیمی جلودار این استقلال نیست و خود الاهلی هم این موضوع را به خوبی می داند. استقلال اگر نیم فصل اول نتیجه نگرفت به خاطر این بود که تیم هماهنگ نبود و تیم اعتماد به نفس کافی نداشت. الان خط هافبک ما خیلی هماهنگ هستند و در فاز حمله هم تغییر سیستم داده ایم. کاوه رضایی مهاجم کاذب است و سه نفری که از پشت سر او را حمایت می کنند خیلی خوب مثلث را تشکیل می دهند. ما در استقلال دیگر شاهد گل های بدون برنامه نیستیم و تمام گل هایی که در این چند بازی انجام دادیم کاملا مشخص است. 

 

معینی در خصوص نبودن استیو جونز بدنساز استقلال در کنار تیم گفت: او به خاطر مسائل مالی در تیم دور بود. به دلیل اینکه در کریسمس نتوانست کنار خانواده اش باشد ناراحت بود. البته او آدم خیلی خوبی است. کمی از لحاظ روحی دچار مشکل شد. به هر حال او زحمت خود را در استقلال کشید. 

 

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه چرا وزارت ورزش نفر پنجم هیات مدیره را انتخاب نمی کند گفت: من این موضوع را نمی دانم اما امیدوارم کسی که جای مرحوم پورحیدری می آید از نظر فنی فوتبالی باشد تا در مواقع مشکلات بتواند به ما کمک کند. وقتی منصور پورحیدری بود خیلی کمک حال تیم بود و ما دو نفر از نظر فنی توصیه های خود را انجام می دادیم. همان طور که اکنون منصوریان مرتب با من در تماس است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال معینی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین