اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۴۱
اگر ظرف هفته آینده قرارداد بازیکن اخراجی تراکتورسازی فسخ نشود، آن وقت باید 300 میلیون تومان دیگر به وی پرداخت شود.
۱۳:۳۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| باشگاه تراکتور حالا باید تاوان ادبیات امیر قلعه‌نویی را بدهد. بعد شکست تراکتور مقابل پرسپولیس، سرمربی سرخپوشان تبریزی در رختکن از خجالت بنگر در می‌آید و در حالی که فکر می‌کرد شاگردش در سپاهان جواب او را ندهد، با پاسخ تند بنگر مواجه می‌شود.

 

با رسانه‌ای شدن توهین‌های قلعه‌نویی به بنگر، تصمیم بر اخراج این بازیکن گرفته می‌شود. بنگر از تیم کنار گذاشته می‌شود و کانون هواداران به‌جای مساعد کردن فضا، فحاشی علیه بنگر را آغاز می‌کند.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس سکوت می‌کند تا تکلیفش معلوم شود. در حالی که بنگر همچنان در سکوت است، برخی لیدرهای وابسته به باشگاه علیه مدافع اخراجی تراکتور فحاشی می‌کند. شنیده می‌شود بنگر به‌زودی سکوتش را درباره تمام این اتفاقات خواهد شکست.

 

قلعه‌نویی در چندین مصاحبه علیه شاگردش صحبت می‌کند تا عملا دیگر راهی برای بازگشت و مصالحه باقی نماند. باشگاه تراکتور که این روزها آبستن حوادث و احکام انضباطی است، به‌جای اینکه شرایط را برای بازگشت بنگر مهیا کند، بحث فسخ قرارداد را با این بازیکن به‌میان می‌کشد اما طبق شنیده‌های ما جلسات آجورلو و بنگر به سرانجام نمی‌رسد و باشگاه تراکتور که مشکل نقدینگی دارد از پرداخت 20 درصد قرارداد بنگر برای فسخ طفره می‌رود.

 

حالا با این حساب طبق قراردادی که بین باشگاه و بنگر وجود دارد، اگر تا 20 اسفندماه این قرارداد فسخ نشود، تراکتورسازی می‌بایست 85 درصد از قرارداد بنگر را بپردازد. تا اینجای کار 50 درصد قرارداد همه بازیکنان تا نیم‌فصل پرداخت شده و اگر ظرف هفته آینده این قرارداد فسخ نشود، آن وقت باید 35 درصد دیگر به بنگر پرداخت شود. یعنی چیزی حدود 300 میلیون.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری