اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۴۰
هافبک ملی پوش تیم گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد تیمش فرصت خوبی را برای رسیدن به بالای جدول از دست داده است.
۱۳:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| داریوش شجاعیان درباره تساوی گسترش فولاد مقابل فولاد خوزستان، فرصتی که این تیم برای رسیدن به ذوب آهن را از دست داد، عملکرد خوب خودش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


روی سهل انگاری تساوی کردیم


ما در بازی با فولاد خیلی زود به گل رسیدیم؛ می توانستیم گل های بیشتری نیز بزنیم اما متاسفانه نتوانستیم و حتی روی غافلگیری گل تساوی را نیز دریافت کردیم. در نیمه دوم هم تلاش زیادی برای پیروزی انجام دادیم که گل هم زدیم ولی دوباره روی یک سهل انگاری گل خوردیم و 3 امتیاز را از دست دادیم. با اینکه تساوی در خانه حریف بد هم نیست اما می توانستیم برنده باشیم.


پاس هایی هم دادم که گل نشد!


خداراشکر می کنم که در چند بازی گذشته عملکرد خوبی داشتم. در مصاف با فولادخوزستان توانستم یک پاس گل بدهم و یک گل هم بزنم. تمام تلاشم را می کنم که برای تیمم مثمرثمر باشم. البته در چند بازی گذشته پاس هایی نیز ارسال کردم که وارد دروازه نشد. امیدوارم این روند خوب برایم ادامه داشته باشد.


امیدوارم همه دروازه بان ها اشتباه کنند


در صحنه گلی که به فولاد زدم ضربه ام خیلی خوب بود اما وحید طالب لو هم اشتباه کرد. خواست خدا بود که این اشتباه صورت بگیرد و ضربه من گل شود. امیدوارم از این پس همه دروازه بان ها اینطور اشتباه کنند و توپ هایم وارد دروازه شود!


فرصت خوبی را از دست دادیم


فرصت خیلی خوبی را برای برد از دست دادیم. اگر پیروز می شدیم به یک قدمی ذوب آهن می رسیدیم. با این حال برای رسیدن به بالای جدول دست از تلاش برنمی داریم و انشاءالله در آینده نیز روزهای خوبی را سپری کنیم.


دوست دارم در اردوی بعدی تیم ملی باشم


بسیار علاقه مند هستم تا در اردوی بعدی تیم ملی که برای بازی با قطر و چین تشکیل می شود، عضو تیم ملی باشم. برای جلب نظر کادرفنی تیم ملی تمام تلاشم را انجام می دهم و امیدوارم به این مهم برسم. بی تردید مثل هر بازیکن دیگری دوست دارم ملی پوش شوم و امیدوارم نظر کی روش را جلب کنم.


باید پدیده را ببریم


بازی سختی با پدیده مشهد داریم. پدیده با بردی که روز گذشته به دست آورد، از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار دارد و در مصاف با تیم ما نیز برای کسب 3 امتیاز تلاش می کند. با این حال باید پیروز شویم و به شرایط خوبمان ادامه دهیم.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین