اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۲۸
سرپرست تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:دمای هوا در مشهد منفی 14 درجه است و با این شرایط همه چیز در هفته آینده یخ می‌زند و شاید حتی بازی هفته بعد هم لغو شود.
۱۱:۵۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگویی، در خصوص لغو بازی روز گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در مشهد 40 سانت برف آمده و روز گذشته اعلام کردند ممکن است بازی هفته آینده برگزار شود اما با شرایطی که ما می‌بینیم فکر می‌کنم هفته دیگر هم مسابقه برگزار نشود.

وی افزود: هم ما و هم تراکتورسازی دوست داشتیم بازی کنیم ولی رحمت الهی باریدن گرفته و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. با این شرایط که ما در مشهد می‌بینیم هفته آینده همه چیز یخ می‌زند. شما تصور کنید دمای هوا در حال حاضر 14- است و طبیعتا تا بخواهد برف‌ها آب شود کلی زمان می‌برد و حتی ممکن است همه چیز یخ بزند.

سرپرست سیاه‌جامگان در خصوص اینکه ظاهرا روز گذشته کاور روی زمین ورزشگاه ثامن کشیده نشده بود، گفت: کاور بوده ولی ظاهرا مناسب نبوده است. چیزی که ما دیدیم روی 2 محوطه جریمه و نیمی از وسط زمین را کاور پوشانده بودند و شاید تصور نمی‌شد چنین بارندگی اتفاق بیفتد.

وی در خصوص اینکه آیا تمرینات سیاه‌جامگان ادامه دارد یا خیر،‌گفت: ما دوست داریم تمرینات را ادامه دهیم اما زمانی که هوا خوب بود زمین نداشتیم چه برسد به حالا که هوا برفی است. شرایط بسیار سخت است.

هاشمی‌نسب تاکید کرد: ما از لحاظ فوتبالی شک نکنید در لیگ برتر می‌مانیم ولی از لحاظ امکاناتی خیلی وقت است سیاه‌جامگان به لیگ یک سقوط کرده است. ما 15 روز است در زمین چمن تمرین نکرده‌ایم و فقط یک جلسه به یک زمین نصفه و نیمه رفتیم و جالب است یا در چمن مصنوعی با سایز 20 در 40 تمرین می‌کنیم یا اصلا زمین نداشتیم و به سالن رفتیم. شرایط خیلی سخت است و نمی‌دانم چه باید بگویم.

سرپرست سیاه‌جامگان ادامه داد: دوست نداریم بهانه را به گردن دیگران بیندازیم و درست نتیجه نگرفته‌ایم اما مشکلاتی که داریم اصلا فنی نیست و همه می‌بینند تیم ما خوب بازی می‌کند. بعضی مواقع بحث‌های داوری وجود داشته و بعضی مواقع هم امکاناتی برای موفقیت نداشتیم.

هاشمی‌نسب در خصوص اینکه قرار بود جلسه‌ای برای حل مشکلات مالی بین مدیران باشگاه و بازیکنان برگزار شود،‌گفت: اصلا بازیکنان حاضر نشدند در آن جلسه حضور پیدا کنند و آن نشست لغو شد اما در مورد شرایط پرداختی‌ها هم وضعیت به همان شکل سابق است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری