اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۹۹۹
مهدی طارمی ساعتی بعد از بازی با سپاهان درباره اتفاقات آن مسابقه حرف زد.
۰۳:۵۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بازی با سپاهان: سخت‌ترین بازی ما بود. باخت در شهرآورد و محرومیت سید و کمال کار را سخت کرده بود اما همدل شدیم که برنده شویم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم.
پنالتی‌ها: هر دو پنالتی صحیح بود. احسان که مشخص بود مانع حرکتم شد، گلر سپاهان هم به نظرم باید اخراج می‌شد.
گل اول: از قبل بارها با رامین تمرین پنالتی کرده بودیم که به سبک مسی و سوارز بزنیم.نمی‌دانم چرا می‌گویند رامین می‌خواست چیپ بزند.چیپ را مگر با کف پا می‌زنند؟ روی صحنه پنالتی هم رامین به من گفت تا پاس دادم سریع خودت را برسان.
شایعه قهر بعد از پنالتی دوم: روی پنالتی دوم قهر نکردم. فقط به رامین گفتم من بزنم که گفت نه، خودم می‌زنم.بعد به شوخی گفت برو تمرکزم را به هم نزن من هم به شوخی گفتم می‌روم زمین خودمان اما اگر گل نزدی نیا سمت زمین خودمان که پاهایت را قلم می‌کنم. (خنده)
رابطه با مسلمان بعد از اتفاقات شهرآورد: با محسن دعوایی نداشتم. بعد از بازی استقلال ما باخته بودیم و بعضی تصور می‌کردند جام هم از دست می‌رود.هواداران مانده بودند و داشتند ما را تشویق می‌کردند.اگر ما سرمان را می‌انداختیم پایین و به رختکن می‌رفتیم می‌گفتند تیم ناامید شده.من گفتم به سمت هواداران برویم و با آنها همراه شویم تا همه بدانند ما چیزی را از دست نداده‌ایم و خودمان را نباخته ایم.محسن به‌خاطر حاشیه‌های آخر بازی عصبانی بود و می‌خواست به رختکن برود. من می‌گفتم باید فکر بازی‌های بعدی باشیم .همان شب هم با هم رفتیم و هیچ مشکلی نداشتیم. فقط به‌خاطر همان بحث‌ها ٥ میلیون جریمه شدم که محسن زحمت می‌کشد و پرداخت می‌کند. (خنده بلند)
برانکو بخواهد در پست دفاع مقابل نفت بازی می‌کنی؟: مقابل نفت دفاع بازی کنم؟ چرا که نه؟ برانکو بخواهد هر پستی بازی می‌کنم. تا قهرمانی پا پس نمی‌کشیم.بازی به بازی جلو می‌رویم.فعلا نوبت آسیاست.
صحبتی که درباره پیشکسوتان انجام داده بود: نوشته‌ام بعد از شهرآورد تند و اشتباه بود.اصلاحش کردم.کوچک همه پیشکسوتان و هواداران هستم.امروز هم مهرداد میناوند و علی کریمی آمدند و باعث افزایش روحیه ما شدند.دست همه درد نکند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری