اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۹۹۷
استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در نیم‌فصل دوم بوده است که از هفت بازی که انجام داده، شش برد داشته و تنها در مقابل تیم استقلال خوزستان شکست خورده است.
۰۳:۵۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در نیم‌فصل دوم بوده است که از هفت بازی که انجام داده، شش برد داشته و تنها در مقابل تیم استقلال خوزستان شکست خورده است. پنج برد از شش بردی که به دست آورده پی در پی بوده و از این حیث رکورددار است.
نکته اینجا است که استقلالی‌ها چهار بازی خارج از خانه خود را هم با برد پشت سرگذاشتند تا رکورد این تیم تکمیل شود و منصوریان به خاطر این نتایج در حال حاضر جزو بهترین مربیان لیگ برتر است.
استقلال با دو گل ذوب را در اصفهان شکست داد، آبی‌ها در تبریز تیم ماشین‌سازی را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند، شاگردان منصوریان با همین نتیجه در آبادان تیم نفت را مغلوب کردند و همچنین در تهران و در حالی که تیم نفت تهران میزبان آنها در ورزشگاه تختی بود این تیم را نیز با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.
این نتایج نشان می‌دهد که تیم استقلال خارج از خانه خیلی خوب نتیجه گرفته است و منصوریان و تیمش روزهای متفاوتی را در نیم‌فصل دوم تجربه می‌کنند.
نیم فصل دوم برای منصوریان شرایط فرق کرد. سرمربی استقلال که در نیم‌فصل نتایج خوبی به دست نیاورد در نیم‌فصل دوم دست به خانه تکانی زد و تمام خریدهایی که برای این تیم سودی نداشتند در فهرست خروج گذاشت و سعی کرد که برای نیمه دوم فصل از بازیکنان جوان خود استفاده کند. نکته اینجا بود که منصوریان بازیکنان سکونشین را به ترکیب اصلی اضافه کرد و از آنها سود برد. بهنام برزای و امید نورافکن دو بازیکنی بودند که در نیم‌فصل اول بیشتر از روی سکوها بازی هم تیمی‌های خود را تماشا می‌کردند اما در نیم‌فصل دوم جزو نفرات اصلی هستند و خیلی هم خوب درخشیدند. مجتبی حقدوست و علی قربانی نیز دو بازیکن نیمکت‌نشین بودند که تنها چند دقیقه به بازی می‌آمدند اما آنها هم خودشان را به منصوریان تحمیل کردند. به این ترتیب سرمربی استقلال که متوجه شده بود نام‌ها برای او بازی نمی‌کنند با همان بازیکنان جوان تاکنون شگفتی ایجاد کرده است. منصوریان با همین بازیکنان جوان خود هم راهی امارات می‌شود و شاید در بازی با الاهلی هم شگفتی دیگری را در امارات خلق کند.
استقلال فعلا تیم شگفتی‌ها است و منتظر لغزش حریفان بالای جدولی است تا بتواند در پایان لیگ نیز همان تیمی باشد که هواداران این تیم انتظار آن را داشتند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری