اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۹۹۰
مدیرعامل باشگاه سایپا،‌گفت: انتظار داشتم در دیدار خانگی مقابل صبا به پیروزی برسیم.
۰۲:۴۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا درویش در گفت‌وگویی، در مورد تساوی بدون گل سایپا مقابل صبا،‌ گفت: با توجه به اینکه 4 بازیکن اصلی‌مان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم، بازی بدی ارائه نکردیم اما انتظار داشتم در این بازی خانگی پیروز شویم و به مساوی رضایت نمی‌دادیم. از این تساوی خانگی ناراضی هستم، فکر می‌کردم سه امتیاز این مسابقه متعلق به سایپاست.

وی در مورد عملکرد مهاجم مونته‌نگروی سایپا گفت: او در 20 دقیقه آخر مسابقه به میدان آمد، به هر حال با توجه به اینکه میانگین قدی مهاجمان ما کوتاه است قصد داشتیم از توپ‌های هوایی هم استفاده کنیم. 

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد تعطیلی لیگ و مسابقه با تراکتورسازی در هفته بیست و سوم، گفت: همه تیم‌ها خوب و آماده هستند و همه بازی‌ها سخت است البته دو هفته لیگ برتر تعطیل است و امیدوارم در این زمان بازیکنان مصدوم ما برای مسابقه آماده شوند تا تیم شرایط بهتری پیدا کند. امیدوارم که با بازگشت مصدومان انسجام تیمی‌مان را پیدا کنیم.

درویش در مورد اینکه فصل آینده حسین فرکی سرمربی تیم سایپا خواهد بود یا گزینه دیگری برای سرمربی انتخاب خواهد شد، گفت: هنوز هیچ تصمیمی برای فصل آینده نگرفتیم ابتدا باید این فصل را به پایان برسانیم و پس از آن در مورد فصل آینده تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری