اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۹۶۳
هافبک تیم استقلال گفت: استقلال را فقط باید با خودش مقایسه کرد نه با هیچ تیم داخلی یا خارجی دیگر.
۱۹:۳۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| این روزها فرشید اسماعیلی به ستاره اصلی استقلال تبدیل شده است. این بازیکن در دو بزای اخیر هم گل زده و هم پاس گل داده و نقشش در موفقیت های اخیر آبی پوشان غیر قابل انکار بوده است. وی در گفت و گویی، صحبت هایجالبی را بر زبان آورد.

*ابتدا از برد شیرین مقابل ذوب آهن بگو...

همانطور که علی اقا گفته بود انی بازی از لحاظ امتیازی بسیار سخت بود چرا که تیم ذوب آهن رقیب ما است. درست است که 5 بازی را برده بودیم اما این مسابقه اهمیت ویژه ای داشت. کادر فنی خواسته بود که ما مغرور بردهای قبل نشویم. بزرگترین دشمن استقلال غرور است. خوشحالم که روند بردهای ما تکرار شد و استقلال دگرگونی مشاهده می کنید.

*بازهم مانند دربی هم گل زدی و هم پاس گل دادی.

استقلال یک ستاره بیشتر ندارد و آنهم خود تیم است. اگر می بریم همه می بریم و اگر می بازیم همه دخیل هستند. اگر من کاری کردم وظیفه ام بوده است. البته هنوز کافی نیست و می خواهم بیشتر از اینها مفید باشم.

*خیلی ها انتظار دارند مقابل الهلی هم سه باره گل بزنی و پاس گل بدهی. قول می دهی که این اتفاق رخ دهد؟

نمی شود انتظار داشت که یک بزیکن در هر بازی گل بزند و پاس گل بدهد. رونالدو و مسی هم نمی توانند قول بدهند. همه اتفاقات بعد از دربی و ذوب آهن را فراموش کردیم و تمرکز ما روی الاهلی است. شرایط مسابقات آسیایی فرق دارد. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

*الاهلی را چطور می بینی؟

این تیم سابقه نایب قهرمانی آسیا را دارد. این تیم نفرات خوبی دارد اما ما هم السد قدرتمند را شکست دادیم. به پشتوانه هوادارانمان نسبت به پیروزی خیلی امیدوار هستیم.

*بعد از 4 برد پیاپی با سه گل در لیگ، حالا هواداران استقلال در فضای مجازی به شوخی گلایه دارند که چرا استقلال بازهم سه گل نزد.

به نظر من این صحبت ها جنبه فان دارد. مه برد تیم است. درست است که برد سه گله از دو گله بهتر است. این صحبت ها نباید به این معنی تلقی شود که ذوب آهن تیم ضعیفی است. آنها خیلی تاکتیکی و خوب بودند. احترام ویژه ای برای این تیم قائلم. در هر جای دنیا هر تیمی دوست دارد با تعداد گل بیشتر به پیروزی برسد.

*گفته بودی پرسپولیسی ها در حین بزای دربی باهم صحبت می کردند و با غرورو بازی می کردند. نمی ترسی حالا این اتفاق برای استقلال رخ بدهد؟

استقلال اگر یک دشمن داشته باشد آنهم غرور است. هنوز 8 بازی باقیمانده است و نباید به هیچ وجه مغرور شویم. کادر فنی مدام به ما این مساله را گوشزد می کند.

*می گویند تیم منصوریان شبیه اتلتیکوی سیمئونه یا مورینیو است. تو چه نظری داری؟

آقای منصوریان سرمربی استقلال است. هیچ صحبتی به عنوان بازیکن در این باره نمی کنم. خودشان هم گفته بودند که شبیه اتلتیکو نیستند و دوست ندارند وارد این فضاها بشوند. استقلال را با هیچ تیم داخلی یا خارجی مقایسه نکنید. ما استقلال هستیم و فقط باید ما را با خودمان مقایسه کنیم.

*محمد انصاری سرش بعد از دربی شکست. گفته شد که این سنگ از طرف هواداران استقلالی پرتاب شد. تو اصلا آن صحنه را دیدی؟

من نمی دانم آن سنگ کار استقلالی ها بود یا خیر. هیچ کس متوجه نشد. در آن شلوغی هیچ کس نفهمید ولی اتفاق خوبی نبود. من اصلا ندیدم چون داشتم خوشحالی می کردم و حواسم نبود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال اسماعیلی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری