اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۹۴۵
سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: صبا نیمه دوم از لاک دفاعی خارج شد،‌ آنها تیمی بودند که دو هفته گذشته دو پیروزی داشتند.
۱۹:۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا و صبای قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید.

حسین فرکی سرمربی تیم سایپا در پایان این دیدار اظهار داشت: ابتدا جا دارد به اهالی مردم خوزستان درگذشت نواصرازاده تسلیت بگویم. بازی مقابل صبا، بازی سختی بود با توجه به اینکه در بازی رفت سه امتیاز را در خانه صبا از دست داده بودیم به سه امتیاز امروز نیاز داشتیم.

وی در ادامه افزود: صبا کاملا مشخص بود که امروز با چه هدفی آمده است و کسب یک امتیاز برای آنها مهم بود. نیمه دوم از لاک دفاعی خارج شد، صبایی که دو هفته گذشته دو پیروزی داشت.

سرمربی تیم سایپا در ادامه خاطرنشان کرد: ما در نیمه دوم نتوانستیم از زمانی که در اختیار داشتیم استفاده کنیم برای پیروز شدن. حرکت‌های روانی نسبت به بازی قبل داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم و پیروز شویم و این اتفاق رخ نداد.

فرکی در ادامه صحبت‌های خود از حضور کاپیتان تیم سایپا در این دیدار گفت: امروز بعد از مدت‌ها کاپیتان سایپا صادقیان را در ترکیب تیم داشتیم، خیلی از او راضی بودم. انتظار داشتم که تیم را مدیریت و کنترل کند؛ ضمن اینکه بازی قابل قبولی داشت.

مربی ساپیا اضهار داشت: من انتظار زیادی از بچه‌های جوان تیم دارم. امیدوارم که این بازیکنان در آینده بتوانند به تیم ما کمک کنند، آنها می‌توانند با ارائه بازی خوب سکوی پرتابی برای خودشان درست کنند. ما برای رفع مشکل گلزنی‌ هم بازیکن خارجی جذب کردیم که مدت زمان زیادی نیست که به جمع ما اضافه شده‌اند با هزار مشکل آنها به جمع ما اضافه شدند و تقریبا 10 روزی نیست که با ما بازی می‌کنند یک بازی تدارکاتی مقابل گسترش فولاد و آن هم در دقیقه‌های آخر از آن  استفاه کردیم البته با توجه به شرایط آب و هوایی که اینجا دارد ما تمریناتمان را رد سالن پیگیری می‌کنیم و نمی‌توانیم انتظار زیادی از او داشته باشیم. او یک مقدار نیاز به زمان دارد امیدوارم بازی‌های بعدی مثمر ثمر باشد.

فرکی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما از ارسال کناره‌ها نیاز به ضربه‌های سر داریم امیدوارم بازیکنان ما بتوانند این فضا را مهیا کنند چرا که او ضربه‌های سر خوبی می‌زند. امروز ما تعویض را برای پیروزی انجام دادیم که نشد و در پایان یک امتیاز را کسب کردیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما 4 دیدار پیش رو داریم که بازی‌های سختی است. تراکتور، استقلال، سپاهان و نفت بازی‌هایی است که خارج از خانه است ما از فرصت‌هایی که داریم باید استفاده کنیم. ما این شرایط را امروز پیدا کردیم بازیکنانی که شم گلزنی دارند که البته فوتبال ما این چیزها را ندارد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین