اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۹۴۴
سرمربی نفت آبادان گفت: بعد از دیدار امروز حالم گرفته است؛ تماشاگران فکر می‌کنند از ما متعصب‌تر هستند.
۱۹:۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  فیروز کریمی در نشست خبری بعد از دیدار با پدیده گفت: گل اول پدیده شانسی به ثمر رسید. روی گل دوم نیز شیرازه تیم ما با اعلام پنالتی برای پدیده پاشید. البته ما امروز 8 - 9 بازیکن را نداشتیم و مصدوم و مجروح بودند.

وی ادامه داد: اصلا به سقف یازده نفر هم نرسیدیم. هم کمبود بازیکن داشتیم، هم بد آوردیم و هم شیرازه کارمان پاشید اما زمان برای جبران داشتیم ولی فشار تماشاگر باعث شد تا بازیکنانمان از روند خود خارج شوند. آنها با سنگ پرانی اجازه کار را به ندادند و خود من هم از لب خط فرار کردم. مجبور بودم بنشینم که موقعی که نشستم ضریب امنیت بازیکنان پایین‌تر آمد.

سرمربی نفت آبادان گفت: با وجود همین مدافعانی که گرفتیم، همین الان هم کمبود دفاع داریم و امروز اصلا دفاع نداشتیم. جمعاً مدافعان میانی و کنار ما 5 نفر بودند و هیچ بازیکن ذخیره‌ای نداشتیم. از روز اول هم تلاش کردیم که این نقیصه را جبران کنیم.

کریمی گفت: از روز اول گفتم نیاز به بازیکن در خط حمله داریم و باشگاه هم تلاشش را کرد و چند گزینه هم مدنظر داشتیم اما با همه تلاش‌مان نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. درباره شهباززاده با قلعه‌نویی صحبت کردم که او هم در نهایت نیامد.

وی یادآور شد: هیچ کامپیوتری نمی‌توانست  تجزیه تحلیل کند چطور برزیل در خانه‌اش در نیمه نهایی 7 گل خورد. امروز ما هم شرایط خوبی نداشتیم. تازه برزیل بدشانسی نیاورد اما ما بدشانسی آوردیم. در 28 سال مربیگری‌ام هیچگاه بی‌احترامی ندیدم اما امروز این اتفاق افتاد.

سرمربی نفت آبادان گفت: بازی با استقلال خوزستان طبق اظهار کارشناسان یک پنالتی برای ما نگرفتند. پنالتی که امروز برای پدیده گرفتند هم کمرشکن بود. گویا پنالتی را هم کمک داور به داور گفت و این صحنه جای بحث داشت. ما از داوری صدمه می‌خوریم و به شدت هم صدمه می‌خوریم. ضمن اینکه بازیکن ما اعلام کرد که به بازیکن حریف نخورده است.

وی یادآور شد: این تیم با قلب مردم گره خورده و شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و مذهبی دنبال سرنوشت تیم هستند.

کریمی در پایان گفت: حالم گرفته است؛ تماشاگران فکر می‌کنند از ما متعصب‌تر هستند. دستمان خیلی بسته است. مسئولیت باخت هم با من است.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری