اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۸۹۶
مدیرعامل سپاهان گفت: در هیچ جای دنیا از بازیکنی که 10، 15 روز است، در ترکیب تیم قرار می گیرد، انتظار زیادی ندارند و جپاروف نیز چنین شرایطی دارد.
۱۲:۲۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن طاهری در رابطه با شکست سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه گاهی اوقات خطاهایی رخ می دهد که به یک فرد یا تیم آسیب می زند. البته ما قبول داریم که خطای داوران سهوی است اما بالاخره شرایطی برای تیم ایجاد می کند که یک یا چند امتیاز را به خاطر همین اشتباهات از دست می دهد. دیروز هم بازیکنان و هواداران ما به خاطر اتفاقاتی که رخ داد، از نظر روحی و روانی به هم ریختند.

 

وی افزود: تمام کارشناسان داوری اعلام کرده اند که داور روی گل اول پرسپولیس اشتباه کرده چون طارمی اصلا فاصله را رعایت نکرده بود. روی پنالتی دوم نیز من معتقدم که هیچ اتفاقی رخ نداد. در واقع 2 گل پرسپولیس هم زیر سوال رفته، در شرایطی که به نظرم ما می توانستیم بعد از گل اول، گل دوم را نیز به ثمر برسانیم و بازی را ببریم. این شرایط در تمام مسابقات لیگ ما را دچار مشکل می کند. 

 

مدیرعامل سپاهان تصریح کرد: دیروز هم با کامرانی فر و ناظر بازی صحبت کردیم و این موضوع را به آنها اطلاعه دادیم اما می گویند که اشتباه از سوی داور صورت گرفته و طبیعی است. به هر حال نتیجه بازی با همین اشتباهات تعیین شده و الان هم صدای ما به هیچ جا نمی رسد. قضاوت در فوتبال مثل دادگاه و دادگستری نیست که رفت و آمد کنی و بتوانی با اعتراض رای را برگردانی. وقتی بازی تمام می شود، دیگر نمی توان نتیجه را تغییر داد و فقط می گویند که داور محروم می شود. این اتفاق چه فایده ای دارد، وقتی ما به حقمان نمی رسیم؟

 

طاهری در پاسخ به این سوال که سپاهان رسما به داوری مسابقه دیروز اعتراض می کند یا خیر، گفت: من فکر می کنم دپارتمان داوری خودش آنقدر آگاه و قوی است که داوری این مسابقه را بررسی کند. اگر قرار باشد که همه  مسابقات را ما اعتراض کنیم که نمی شود. ما یکی، 2 بار نامه نوشتیم و نارضایتی خود را اعلام کردیم اما اثری برای ما نداشته است. امیدوارم با این اتفاقات برخورد شود اما بازهم می گویم که برخورد با داوران مشکلی از ما را حل نمی کند. 

 

وی در این باره که حاج صفی اعلام کرده داور بازی را برای پرسپولیس درآورد، بیان داشت: به هر حال او از این اتفاقات عصبانی بوده است. من اعتقاد دارم اشتباهات داوری سهوی است اما باید رسیدگی شود. 

 

مدیرعامل سپاهان درباره نتایج ضعیف این تیم برای دومین فصل متوالی گفت: ما هم استراتژی خودمان را داریم. برای ادامه فصل و سال آینده برنامه ریزی کردیم که پله به پله جلو برویم و به برنامه ریزی صورت گرفته، نزدیک شویم. انشاالله سال آینده کاری می می کنیم که یک سپاهان قوی را مثل گذشته ببینیم. 

 

وی درباره اینکه عنوان شده سپاهان از ویسی برای سال آینده برنامه گرفته، خاطرنشان کرد: ما از کمیته فنی و سرمربی خود خواستیم که بازیکنانی را در رده سنی 24 سال برای سال آینده در نظر گرفته و به ما معرفی کنند تا ما از الان شرایط آنها را بررسی کنیم. برای برنامه گرفتن در سایر موارد هنوز زود است. ویسی سرمربی ماست و با او هماهنگ هستیم.

 

طاهری در واکنش به اعتراض هواداران سپاهان اظهار داشت: مشخص است که هوادار سپاهان دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. مگر هواداران پرسپولیس تحمل باخت تیمشان را دارند؟ همیشه هواداران در زمان بردن تیمشان خوشحال هستند. ما هم به آنها حق می دهیم چون انتظاراتی دارند اما از آنها خواهش می کنیم که صبر و حوصله کنند. آنها همیشه ما را حمایت کرده اند اما دلخوری هایی هم وجود داشته که در زمان خودش مرتفع شده است.

 

وی در خصوص اینکه ویسی بارها اعلام کرده برخی می خواهند به سپاهان ضربه بزنند، گفت: در هر باشگاه بزرگی کسانی هستند که وقتی بیرون می مانند، شیطنت هایی می کنند. مهم این است که آنها بتوانند روی باشگاه ما قالب باشند یا خیر که به نظرم در شرایط فعلی اینطور نیست. 

 

طاهری در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد سرور جپاروف در ترکیب سپاهان عنوان کرد: در هیچ جای دنیا از بازیکنی که 10، 15 روز است، در ترکیب تیم قرار می گیرد، انتظار زیادی ندارند. به هر حال او نمی تواند با این سرعت خودش را در ترکیب تیم جا بیاندازد. با این حال مطمئنم که جپاروف می تواند به زودی بازیکن موثری در ترکیب سپاهان باشد. 

 

وی در پایان افزود: ما با شهباززاده و چشمی هم مذاکراتی را داشتیم اما آنها می خواستند تا پایان فصل قرارداد ببندند. ما آنها را با قرارداد یک سال و نیمه می خواستیم که مخالفت کردند.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین