اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۸۹۴
دیدار سوم چهار تیم لیگ برتری در مرحله نخست پلی آف روز یکشنبه یکم اسفندماه برگزار می شود تا در نهایت دو تیم به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کنند.
۱۲:۲۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| دیدار سوم مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز یکشنبه یکم اسفندماه با دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار این مرحله تیم سایپای تهران در خانه والیبال تهران میزبان صالحین ورامین خواهد بود. سایپا در دیدار رفت سه بر یک به پیروزی رسید و در دیدار برگشت سه بر صفر مغلوب نماینده ورامین شد تا دو تیم از نظر تعداد برد یک بر یک شوند و تعیین تیم فاتح به دیدار سوم کشیده شود.

تیم سایپا که سابقه طولانی در لیگ برتر والیبال دارد، در دیدار خانگی این هفته می تواند با استفاده از تجربه بازیکنان و کادر فنی خود و امتیاز میزبانی، صعودش را به مرحله نیمه نهایی و حضور در جمع چهار تیم برتر قطعی کند.

از سوی دیگر تیم صالحین ورامین در این مسابقه به آب و آتش می زند تا در بازی خارج از خانه شایستگی های خود را ثابت کند، بنابراین روز یکشنبه شاهد دیداری جذاب در خانه والیبال تهران خواهیم بود.

تیم والیبال سایپا باشگاهی با سابقه در والیبال ایران است که شش نایب قهرمانی و یک مقام سومی در مدت حضور خود در لیگ برتر به دست آورده است.

از سوی دیگر نماینده ورامین نیز که سال 91 نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه کرده است و به مدال نقره دست یافت، در سال 92 قهرمان لیگ برتر والیبال شده است که نارنجی پوشان این عنوان را تاکنون به دست نیاوردند.

دومین دیدار روز یکشنبه در سالن غدیر ارومیه برگزار می شود و تیم شهرداری این شهر از کاله مازندران پذیرایی خواهد کرد. مهمترین ویژگی قابل پیش بینی این دیدار حمایت شش هزار نفری مردم ارومیه از تیم لیگ برتری خود خواهد بود که کار را برای کاله بی نهایت سخت خواهد کرد.

شهرداری ارومیه در دیدار رفت سه بر یک به پیروزی رسید و در مسابقه دور برگشت این مرحله سه بر یک مغلوب شد تا دو تیم از نظر آماری در شرایط یکسان قرار گیرند.

نماینده مازندران دومین تیم افتخارآفرین لیگ برتر والیبال بعد از پیکان است. نماینده مازندران هفت مدال شامل دو مدال طلا، یک نقره و چهار عنوان سومی در این رقابت ها به دست آورده است و برای ادامه این موفقیت ها باید فاتح این میدان باشد.

نماینده ارومیه در لیگ برتر والیبال افتخاراتی کسب کرده که دو عنوان نایب قهرمانی و هفت عنوان سومی از جمله آنان است.

فاتحان این دو دیدار در مرحله نیمه نهایی به مصاف مدعیان تهرانی لیگ برتر والیبال خواهند رفت.

برنامه دو مسابقه سوم مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال تهران، ساعت 16
سایپا تهران – صالحین ورامین

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه – کاله مازندران

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری