اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۸۶۲
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: شان ویلیامز بازیکن خارجی‌مان اصلاً اخلاق خوبی نداشت و به دلیل اینکه غیرقابل کنترل شده بود، عذرش را خواستیم.
۰۳:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مهران حاتمی در گفت‌وگویی، در مورد شکست شهرداری تبریز در وقت‌های اضافه مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: بازی خوب و سنگینی بود. بچه‌های ما واقعاً با وجود اینکه جوان بودند و کم‌تجربه زحمت زیادی کشیدند. عرفان نساج‌پور و ویلیامز بازیکن خارجی ما در این بازی حضور نداشتند و در غیاب آنها ما نمایش قابل قبولی داشتیم.

وی در مورد اینکه مشکل این دو بازیکن چه چیزی است، گفت: نساج‌پور به دلیل مشکلات مالی که با باشگاه دارد، کنار تیم نبود، اما «شان ویلیامز» بازیکنی است که اخلاق خوبی ندارد و دیگر غیرقابل کنترل شده بود. در هر مسابقه که به او احتیاج داشتیم از زمین اخراج می‌شد و نمی‌توانستیم دیگر او را تحمل کنیم. به همین دلیل عذرش را خواستیم و دیگر نیازی به این بازیکن نداریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز ادامه داد: بازیکن خارجی باید بتواند خودش را کنترل کند، چون جوانان در کنار او بازی می‌کنند و رفتار و حرکات او تأثیرگذار است.

حاتمی با اشاره به عملکرد خوب تیمش گفت: در این یک ماه گذشته من مدت بسیار کمی کنار تیم بودم، اما کمک‌هایم زحمت زیادی برای آماده‌سازی تیم کردند. بسکتبال تبریز پتانسیل بسیار خوبی دارد وجوانان عالی کار کردند.

وی در مورد اینکه بازیکن خارجی جایگزین ویلیامز خواهید کرد یا نه، اظهار داشت: بله، این اتفاق افتاده است، اما نمی‌توانیم هنوز نام او را اعلام کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در مورد بازی هفته آینده مقابل پتروشیمی گفت: مسلماً بازی با تیم پتروشیمی که صدرنشین لیگ است، سخت خواهد بود. ما هم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بازی خوبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری