اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۸۵۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نیم نگاه ما به قهرمانی هست و باید منتظر این باشیم که رقبای پرسپولیس و تراکتورسازی چگونه مقابل این دو تیم بازی خواهند کرد.
۰۳:۴۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا منصوریان بعد از پایان نشست خبری در مقابل دوربین‌های تلویزیونی در خصوص پیروزی تیمش اظهار داشت: ما کاری که در نفت تهران انجام می‌دادیم حالا باید دو برابر در استقلال انجام دهیم. این بازی برای کادر فنی تیم استقلال تمام شد و ما تمام تمرکزمان را باید برای بازی با الاهلی بگذاریم. این پیروزی را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که در روزهای سخت ناامید نشدند و پشت ما ایستادند.

وی افزود: نکته‌ای که در تیم ما وجود دارد این است که بازیکنان همدل و همدست هستند و انرژی از سکوها به تیم ما آمده و تیم یکدست شده است. خدا را شکر که توانستیم هواداران را خوشحال کنیم و تلاش می‌کنیم که در بازی با الاهلی نتیجه خوبی بگیریم. الاهلی تیمی است که سال گذشته نایب قهرمانی اسیا شده است.

منصوریان ادامه داد: در مربیگری یک چیز یاد گرفتم و آن تلاش، تلاش و تلاش است. نمونه بارز همدلی در تیم ما هم حرکت مهدی رحمتی بود که دیشب خادم امام رضا(ع) بوده و امروز خودش را به تیم رسانده است.

سرمربی استقلال در خصوص خوشحالی کاوه ستوده روی نیمکت این تیم گفت: جا دارد از همین جا از کاوه ستوده و دکتر نوروزی تشکر کنم که انصافاً وقت می‌گذارند، چون بعضی مواقع کنار خط من باید با کاوه ستوده ارتباط بگیرم خیلی چیزها را نمی‌بینم، اما ستوده یک استقلالی تمام‌عیار است که بعضی مواقع وقتی او را می‌بینم متوجه می‌شوم از من بدتر هم هست که روی نیمکت حرص بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی هم نگاه دارید، گفت: اسم بازی امروز فرار بزرگ بود و در دقایق آخر هنگامی که حدادی‌فر به زمین آمد، خیلی نگران بودم. ما باید ببینیم تیم‌های دیگر مقابل پرسپولیس چطور تلاش می‌کنند، اما روزنه‌های امید و کورسویی داریم که بسته به عملکرد رقبا مقابل این دو تیم صدرنشین است.

منصوریان در خصوص اینکه روزبه چشمی آیا می‌توانست برای استقلال بازی کند یا خیر، گفت: من دقیقاً این موضوع را پرسیدم و ما کاملاً از پنجره فیفا محروم هستیم. یکسری صحبت‌ها از سوی AFC مطرح شد، اما ما از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسیم و شما فکر کنید من چشمی را بازی می‌دادم و بعد بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر 3 بر صفر می‌شد، آن‌وقت نمی‌دانستم چگونه باید در خیابان‌ها راه می‌رفتم. او به صبا رفت تا به تیم مرفاوی کمک کند و هواداران بدانند او به استقلال برمی‌گردد.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه چرا بازیکنان استقلال دوباره مصاحبه نمی‌کنند، گفت: ما یک اسپانسری داریم و هر بار اینجا برای برنامه 90 می‌ایستم، جریمه می‌شوم. آخرین بار برای بازی با پرسپولیس این اتفاق افتاد. من فکر می‌کنم سه باشگاه باید مشکل اسپانسر با صداوسیما را حل کند، ولی من دوست دارم بازیکنانم اینجا مصاحبه کنند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری