اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۸۳۵
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم اسمی از بازیکنان استقلال بیاورم اما بازیکن در کنار فوتبال باید ادب داشته باشد. فوتبال بالا و پایین دارد.
۲۰:۰۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رامین رضاییان پس از برتری 2 بر یک مقابل سپاهان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که برای هواداران استقلال احترام زیادی قائل بودم. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و یک روزی هم ما 4 گل به این تیم زدیم. نباید یک جوان به خودش اجازه بدهد که با بازیکن بزرگتر از خودش بد صحبت کند. برای مربی این تیم متأسفم.

وی ادامه داد: بازیکن در کنار فوتبال باید ادب هم داشته باشد. من نمی‌خواهم اسم ببرم چون بیشتر آنها دوستان و همبازیان خود من هم بوده‌اند.

هافبک پرسپولیس درباره بازی گفت: امروز بازی خوبی را مقابل تیم بزرگ سپاهان انجام دادیم.

رضاییان در مورد حرکتی که روی ضربه پنالتی با طارمی انجام دادند، گفت: این حرکت را تمرین کرده بودیم. زمانی هم که کسی در ورزشگاه حضور نداشت، با یکدیگر روی این حرکت کار می‌کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود می‌خواستی پنالتی را چیپ بزنی و پایت گیر کرده بود، گفت: نه، اینطور نبود. حرکت من پاس بود به طارمی هم گفتم کمی عقب‌تر بایستد تا کسی متوجه نشود. به داور هم گفتم بازیکنی وارد محوطه جریمه نشود که همین موضوع حواس آنها را پرت کرد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری