اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۸۱۳
مدیرعامل ذوب آهن گفت: به نامه‌ای که روستوف به صورت قانونی برای ما ارسال کرد پاسخ منفی دادم و طبق ماده 12 تعیین‌وضعیت بازیکنان هیچ بازیکنی نمی‌تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.
۱۷:۴۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آذری پس از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: به عنوان کسی که 40 سال است در ورزش هستم نگران وضعیت ذوب‌آهن نیستم و درست است که ما باختیم اما حتی اگر بقیه تیم‌ها هم ببرند، جایگاه ما تغییری نمی‌کند.

وی افزود: امروز هم دست و پا بسته نبودیم و توپ‌های ما توی گل نرفت و فکر می‌کنم باید تمرینات بیشتری داشته باشیم به خصوص مهاجمان و از بازیکنانم تشکر می‌کنم و این مبارزه را ادامه می‌دهیم.

وی تأکید کرد: شاید اگر مهاجمان ما کمی تمرکز داشته باشند می‌توانیم بهتر عمل کنیم ولی انشاءالله در 8 بازی آینده و لیگ قهرمانان آسیا نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

آذری در خصوص وضعیت رضا شکاری و اینکه این بازیکن به روستوف پیوسته است، گفت: شکاری یک مدیر برنامه به نام سعادتی دارد که در قرارداد این بازیکن ذکر کرده بود اگر پیشنهادی برای او بیاید با پرداخت 100 هزار دلار می‌تواند از تیم جدا شود. شخصی به نام حق‌تعالی از طرف مدیرعامل سابق روستوف نامه‌ای گرفته که بتواند با شکاری مذاکره کند. من به نامه‌ای که روستوف به صورت قانونی برای ما ارسال کرد پاسخ منفی دادم و امروز هم با حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی حرف زدم که طبق ماده 12 تعیین‌وضعیت بازیکنان هیچ بازیکنی نمی‌تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که ظاهرا شکاری می‌توانست با توجه به عدم پرداخت 50 درصد طلبش از این باشگاه برود، گفت: اینگونه نیست. او باید 100هزار دلار پرداخت می‌کرد و ما هم این قضیه را رها نمی‌کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه ذوب‌آهن پیگیر وضعیت کیانی هست یا خیر، گفت: ظاهرا قوانین داوری عوض شده است و قوانین مثل بسکتبال تغییر کرده؛ مثلا یک کارت زرد می‌دهند و آن را 3 تا حساب می‌کنند. جالب است در فیلم موجود برنامه 90 که با کیانی بعد از آن بازی مصاحبه کرده، وی مدعی شده 3 کارته شد اما این موضوع را قبول ندارند. جالب است، آقای کامرانی‌فر بعد از بازی پرسپولیس و گسترش گزارش داور را که به اشتباه اخطار به مگنو باتیستا را نوشته بود، اصلاح کرد و حالا هم من از آقای صالحی می‌خواهم که اگر اشتباهی کرده گزارشش را اصلاح کند.

آذری در پاسخ به این سوال که گفته بودید قرار است در ورزشگاه نقش‌جهان بازی کنید، گفت: ما زمین خودمان خوب است ولی از سوی آقای طاهری به شوخی عنوان شد که 120 میلیون تومان باید بدهیم تا در ورزشگاه نقش‌جهان بازی کنیم. ما هم این هزینه را برای زمین خودمان انجام دادیم و دیدید که امروز کیفیت زمین مناسب بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری