اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۷۳۶
مربی دروازه‌بان‌های تیم پیکان گفت: «ما اگر بخواهیم دنبال دفاع مطلق برویم نوسان زیاد نداریم اما ما فوتبال بازی می‌کنیم و تیم ما باز بازی می‌کند و به همین خاطر است که نوسان داریم.»
۱۰:۲۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید عزیزیان را همواره در میادین ورزشی ساکت و آرام دیده‌ایم و کمتر دنبال جنجال و حاشیه بوده اما او در بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان توسط داور از روی نیمکت اخراج شد.

 

ماجرای اخراج از این بازی و شرایط کنونی پیکان را از زبان خود عزیزیان می‌خوانید:

 

* استقلال خوزستان را با نتیجه‌ای خوب شکست دادید. این بازی چطور بود؟

- زمین برای این بازی شرایط مساعدی نداشت چون آب در زمین جمع شده بود و توپ در زمین گیر می‌کرد. نیمه اول روی ضدحملات حریف دو گل خوردیم و دو بر صفر عقب افتادیم که در رختکن آقای جلالی و مربیان با بچه‌ها صحبت و تاکید کردند که حتما باید در 10 دقیقه اول نیمه‌دوم یک گل بزنیم تا بتوانیم به بازی برگردیم که خدا را شکر در دقیقه 55 گل زدیم و به بازی برگشتیم. 25 دقیقه پایانی بازی یکی از بهترین نمایش‌های ما در این فصل در آن زمین نامساعد بود و سه گل دیگر زدیم و چهار بر دو جلو افتادیم. در دقیقه 93 داور برای حریف پنالتی گرفت و گل زدند و در نهایت بازی را چهار بر سه بردیم. واقعا باید به این بچه‌ها افتخار کرد که بازی دو بر صفر باخته را برگرداندند و باعث سربلندی باشگاه و خودشان شدند.

 

* باور داشتید که در یک نیمه گل بزنید و بازی دو بر صفر باخته را در نهایت ببرید؟

- خیلی سخت بود. بین دو نیمه گفتیم که اگر در 10 دقیقه اول نیمه دوم گل بزنیم بازی را می‌بریم. نمی‌گویم باور داشتیم که در یک نیمه چهار گل می‌زنیم و می‌بریم چون کارمان خیلی سخت بود اما باورمان این بود که اگر در 10 دقیقه اول نیمه دوم گل بزنیم بازی را می‌بریم.

 

* تیم‌تان چرا این‌قدر نوسان دارد؟

- تیم ما واقعا خوب بازی می‌کند. ما دنبال دفاع مطلق نیستیم بلکه برای گلزنی می‌آییم و خوب کار می‌کنیم. جلوی استقلال 80 دقیقه 10 نفره بودیم و خوب کار کردیم. مقابل تراکتورسازی هم خوب کار کردیم و فوتبال بازی کردیم. ما اگر بخواهیم دنبال دفاع مطلق برویم نوسان زیاد نداریم اما ما فوتبال بازی می‌کنیم و تیم ما باز بازی می‌کند و به همین خاطر است که نوسان داریم.

 

* چرا در این بازی اخراج شدید؟

- من در عمر ورزشی‌ام اخراج نشده بودم. چیزی هم در این بازی نگفتم. داور یک خطا پشت 18 قدم برای حریف گرفت که رحمان احمدی به عنوان کاپیتان ما به داور اعتراض کرد و کارت گرفت. من به داور اعتراض کردم که احمدی کاپیتان ماست و چرا به او اخطار می‌دهی و داور به من هم کارت داد. دست داور چهارم تو صورت من بود و گفت برو روی نیمکت بنشین که من هم گفتم دستت را بیار پایین، دارم می‌روم که دوباره دستش را تو صورت من آورد و گفتم دستت را بیار پایین که به داور وسط گفت من را اخراج کند و داور هم اخراجم کرد. افراد دیگری هستند که خیلی شدید اعتراض می‌کنند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما ما کوچک‌ترین حرفی که می‌زنیم اخراج‌مان می‌کنند. تا حالا من در این فوتبال نه دعوا کرده‌ام و نه حاشیه‌ای درست کرده‌ام و همیشه ساکت بودم اما کسانی که ساکت هستند در این فوتبال بیشتر کلاه سرشان می‌رود.

 

* بازی بعدی شما مقابل صنعت نفت در آبادان است. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

- بازی سختی است. صنعت نفت مربی خوبی به نام فیروز کریمی دارد و بازیکنان تکنیکی و جوانی دارند که کارمان را سخت می‌کنند و باید با تمرکز بالا و شناخت کامل به مصاف آنها برویم. باید راه‌های نفوذشان را ببندیم و از نقاط ضعف‌شان به آنها ضربه بزنیم.

 

* پیکان امسال می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد؟

- ما در درجه اول به بقا فکر می‌کنیم. بعد به رده‌های بالاتر در جدول و الان نمی‌توانیم بگوییم سهمیه آسیا را می‌گیریم. چون این حرف به بچه‌ها استرس وارد می‌کند. به همین دلیل بازی به بازی جلو می‌رویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان عزیزیان
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین