اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۷۲۹
فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا هیچ گونه نامه ای مبنی بر احتمال کسر امتیاز و محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات ارسال نکرده است.
۱۰:۱۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| پس از درز اخبار و شایعاتی مبنی بر اینکه فیفا نامه ای را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده است تا به باشگاه پرسپولیس هشدار لازم در خصوص پرونده مانوئل ژوزه داده شود، فدراسیون نشینان در خصوص صحت و سقم این خبر واکنش نشان دادند.

 

بر اساس ادعای آنها، فیفا هیچ گونه نامه ای درباره خطر محرومیت یا کسر امتیاز از پرسپولیس را اعلام نکرده است و تنها به مدیران فدراسیون گوشرد کرده تا پیگیر پرونده های انضباطی باشگاه های خود باشد. از قرار معلوم در نامه فیفا هیچ گونه اسمی از باشگاه هایی که در معرض کسر امتیاز هستند برده نشده است تا خیال پرسپولیسی ها فعلا راحت باشد.

 

فدراسیون فوتبال برای خطرات احتمالی تعلیق تیم های ملی پایه، کار گروهی را تشکیل داده تا کار به جاهای باریک کشیده نشود. در واقع در صورت بی اعتنایی مسئولان فدراسیون به این امر، خطر تعلیق تیم های ملی بیخ گوش فدراسیون خواهد بود.

 

البته هنوز تکلیف پرونده مانوئل ژوزه روشن نیست و این باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا میزان بدهی اش به مربی سابق پرسپولیسی ها را کاهش دهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین