اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۷۲۳
بازیکن تیم جوانان پرسپولیس گفت: «دو سال دیگر قرارداد دارم و طبیعی است که آرزوی من مثل بقیه بچه‌ها انتخاب شدن برای تیم بزرگسالان باشگاه است.»
۰۹:۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سیاوش نوری مدافع تیم جوانان پرسپولیس متولد فروردین سال 1379 و بچه تاکستان است. در واقع او همراه با حمیدرضا طاهرخانی از تاکستان آمده‌اند.

 

حالا نوری هم دوست دارد شاگرد برانکو باشد: «حمیدرضا بازیکن آزاد بود و من در نوین گستر بازی می‌کردم. طاهرخانی که به پرسپولیس آمد، سال قبل جور کرد تا در آزمایش نوجوانان پرسپولیس شرکت کنم و خوشبختانه آقایان رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده من را انتخاب کردند. امسال خودم در آزمایش جوانان شرکت کردم که آقای منوچهر عبدالله نژاد من را برای تیم جوانان برداشت.»

 

وی ادامه داد: «در پست دفاع وسط بازی می‌کنم. اکثر بازی‌های این فصل را بودم. در بازی رفت جلوی سایپا مصدوم شدم ولی در آخرین بازی نیم فصل توانستم برگردم. دو سال دیگر قرارداد دارم و طبیعی است که آرزوی من مثل بقیه بچه‌ها انتخاب شدن برای تیم بزرگسالان باشگاه است. رفتن طاهرخانی به تیم اصلی امید به این مساله را برای ما بیشتر کرده است.»

 

نوری درباره حضور در انتخابی‌های تیم ملی گفت: «در تستی که در قزوین انجام شد به تیم منتخب قزوین راه پیدا کردم. پس از آن به اردوی گزینشی همدان رفتم. در آنجا خیلی تلاش کردم و به من گفتند انتخاب شدم ولی بعد هر چه منتظر شدم خبری نشد و فکر می‌کنم جای من را به کس دیگری دادند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری