اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۷۰۰
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «آرایی که در مورد دربی اعلام شد منصفانه نبود و کمیته انظباطی باید تمرکزش را روی این مساله می‌گذاشت که چه بازیکنی باعث به وجود آمدن درگیری‌ها و بهم خوردن اوضاع ورزشگاه شده‌ است.»
۰۳:۲۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد پنجعلی در مورد بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: «پرسپولیس بعد از باختی که مقابل استقلال داشت از نظر امتیازی فاصله‌اش با تیم‌های دیگر کمتر شد اما هنوز صدرنشین لیگ است. پرسپولیسی‌ها برای بازی مقابل سپاهان برای جبران باخت دربی به زمین می‌آیند و به طور حتم با حمایت هواداران، سپاهان را شکست می‌دهند.»
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص غیبت مدافعان اصلی این تیم برای بازی مقابل سپاهان بیان کرد: «متاسفانه در حساس‌ترین شرایط لیگ، پرسپولیس با محرومیت و مصدومیت چند بازیکن اصلی خودش مواجه شد که اکثر محرومان مدافعان اصلی هستند. برانکو در بازی مقابل سپاهان ناگزیر است از چند بازیکن جوان که تجربه زیادی در لیگ ندارند استفاده کند.»
 
وی افزود: «شرایط بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که در اکثر بازی‌ها توپ و میدان را در اختیار دارد و به این دلیل فشار زیادی روی مدافعان نمی‌آید. امیدوارم در بازی مقابل سپاهان هم هافبک‌های پرسپولیس بتوانند طوری عمل کنند که فرصت حمله را به سپاهانی‌ها ندهند.»
 
پنجعلی در رابطه با محرومیت‌هایی که کمیته انضباطی بعد از دربی برای بازیکنان پرسپولیس و استقلال درنظر گرفت گفت: «کمیته انضباطی با آرایی که اعلام می‌کند پایه‌گذار نا به سامانی‌ها در لیگ می‌شود. آرایی که در مورد دربی اعلام شد منصفانه نبود و کمیته انضباطی باید تمرکزش را روی این مساله می‌گذاشت که چه بازیکنی باعث به وجود آمدن درگیری‌ها و به هم خوردن اوضاع ورزشگاه شد.»
 
وی ادامه داد: «کمیته انضباطی در صدور آرای خودش توجهی به مسببین ماجراها نمی کند و منتظر است تا درگیری پیش بیاید و هر کس که در آن درگیری شرکت کرد را محروم کند. در واقع باید به این نکته توجه کند که کدام بازیکن باعث بروز این مسائل می‌شود. در بعضی از تیم‌ها برخی از مربیان بازیکنان خاصی را مامور می‌کنند تا روی اعصاب بازیکن حریف کار کند و داور را تحت تاثیر بگذارد و متاسفانه برخی از داوران تحت تاثیر هم قرار می‌گیرند و با سوت‌های اشتباهی که می‌زنند سرنوشت تیم‌ها را دگرگون می‌کنند.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری