اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۶۷۳
سرمربی گسترش فولاد گفت: در اهواز همیشه بازی کردن سخت است و بازی فردا مقابل فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست.
۲۲:۱۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد اهواز گفت: خوشحالم از اینکه یک بار دیگر در شهر فوتبال خیز اهواز هستیم. در اهواز همیشه بازی کردن سخت است و بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست. فردا با تیمی بازی داریم که تیم بسیار خوبی است و از کادرفنی مجربی برخوردار است و اخیرات بازیکنان خوبی را اضافه کرده است. بازی سختی است اما ما هم روند رو به رشدی را داشته ایم. سعی می کنیم فردا اول بازی خوبی را ارائه دهیم و سپس با دست پر به شهرمان بازگردیم.

وی درباره اینکه با خریدهای جدیدش به به اهدافش رسیده است یا خیر، گفت: گسترش تیم نوپایی در لیگ برتر به شمار می‌رود و به دنبال تثبیت خودش در لیگ برتر است و فکر می کنم در این امر موفق بودیم و طی این سالها نیز سال به سال بهتر شده‌‌ایم. امسال هم به دنبال آن هستیم که در بین 6 تیم بالای جدول باشیم و فکر می کنم این موضوع دور از دسترس نباشد.

سرمربی گسترش تأکید کرد: برای بازی فردا بابک حاتمی که در دیدار قبلی اخراج شد را نداریم و خالقی فر و ملکی را هم به دلیل تنبیه انضباطی با خودمان به اهواز نیاوردیم.

کمالوند در پایان گفت: به هر صورت باشگاه باید از کادرفنی رضایت داشته باشد ولی من از حضور در گسترش راضی هستم. ارکان باشگاه همه به نزدیک هستند و همدلی و وحدت در باشگاه وجود دارد و روند رو به رشدمان نیز موید همین مطلب است. امیدوارم فصل آینده هم حرکت خودمان را ادامه دهیم و به یکی از مدعیان لیگ برتر تبدیل شویم.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین