اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۶۵۸
تیم والیبال کاله آمل با پیروزی برابر شهرداری ارومیه کار تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را به بازی سوم کشاند.
۱۸:۱۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مرحله برگشت از دور نخست رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز با برگزار 4 دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد.

در نخستین بازی بانک سرمایه در تبریز شهرداری این شهر را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در دیگر بازی این مرحله صالحین ورامین با نتیجه 3 بر صفر سایپا را از پیش رو برداشت تا تکلیف صعود این دو تیم در بازی سوم و به میزبانی تهران مشخص شود.

در سومین مسابقه این مرحله پیکانی ها توانستند خاتم اردکان را شکست دهند تا دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لقب بگیرند، اما در آخرین بازی این مرحله کاله در آمل میزبان شهرداری ارومیه بود.

در این مسابقه که آملی ها چیزی برای از دست دادن نداشتند با حمایت هواداران خود توانستند شهرداری ارومیه را شکست دهند. شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای25 بر 23، 20 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 21 شهرداری ارومیه را شکست دهند تا مانند ورامینی ها کار صعود را به بازی سوم بکشانند. دیدار سوم این دو تیم هم روز یک شنبه هفته آینده در ارومیه انجام می شود.

به این ترتیب تیم های بانک سرمایه و پیکان صعود خود به مرحله نیمه نهایی را قطعی کردند و پرونده لیگ برای تیم های شهرداری تبریز و خاتم اردکان هم بسته شد. ضمن اینکه تکلیف دو تیم صعود کننده دیگر هم در بازی های روز یک شنبه (سایپا - صالحین ورامین و شهرداری ارومیه - کاله آمل) مشخص خواهد شد.

در مرحله بعدی مسابقات برنده بازی سایپا و صالحین ورامین با بانک سرمایه و برنده دیدار تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل با پیکان مصاف خواهد داد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری