اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۵۹۸
مهاجم جدید تیم نفت تهران،‌ گفت: حضور دایی در تیم نفت نقش پررنگی در انتخاب این تیم توسط من داشت.
۱۳:۳۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سجاد شهباززاده پس از عقد قرارداد با باشگاه نفت تهران در مورد اینکه توافقش با مسئولان باشگاه چقدر زمان برد، گفت: صحبت خاصی بین من و آقای شهریاری باقی نماینده بود من برای حضور در نفت دلایل خاص خودم را داشتم و به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و در نهایت قراردادم را امضا کردم.

وی درباره دیدارش با علی دایی هم اظهار داشت: دیروز با آقای دایی حرف زدم و بی‌تعارف باید بگویم که حضور وی در تیم نفت نقش بسیار پررنگی در انتخاب نفت توسط من داشت. دلیل دیگرم هم آرامشی است که در این تیم وجود دارد و من به این آرامش نیاز داشتم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم نتایج خوبی بگیریم.

شهباززاده درباره حضور محسن خلیلی که آقای گل فوتبال ایران بوده در تیم نفت هم، افزود: خوشبختانه کادر فنی و کادر بازیکنانی که در نفت حضور دارند همگی از بهترین‌های ایران هستند. قطعاً آقای خلیلی هم یکی از این افراد است. امیدوارم بتوانیم به هم کمک کنیم و من هم از این عزیزان چیزهای زیادی یاد بگیرم.

مهاجم جدید نفت تهران درباره نتایج این تیم هم تصریح کرد: همه تمرکز ما این است که در بازی‌های باقیمانده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم تا جایگاه خوبی به دست بیاوریم و امیدوارم تا جایی که امکانپذیر است بتوانیم در جدول بالا برویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: شهباززاده
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین