اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۵۸۹
سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: نقل و انتقالات باشگاه نفت از نظر ما تمام شده است اما اگر کادر فنی بازیکنی بخواهد برای جذب او اقدام خواهیم کرد.
۱۲:۲۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین شهریاری در گفت‌وگویی،‌ در خصوص جذب سجاد شهباززاده گفت: از حضور این بازیکن در تیم نفت خوشحالیم. او بازیکن خوب و خوش‌اخلاقی است و امیدوارم بتواند به تیم نفت در ادامه مسابقات لیگ برتر در جام حذفی کمک کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن جدیدی قرار است به تیم نفت اضافه شود یا خیر، تصریح کرد:‌ پرونده نقل و انتقالات ما بسته شده است و دیگر بازیکنی جذب نخواهیم کرد.

شهریاری در مورد اینکه صحبت از حضور بازیکنان خارجی در نفت شنیده می‌شود، خاطرنشان کرد: ما بازیکن خارجی جذب نمی‌کنیم و تا جایی که بتوانیم از بازیکنان داخلی استفاده خواهیم کرد. نقل و انتقالات باشگاه نفت از نظر ما تمام شده است اما اگر کادر فنی بازیکنی بخواهد برای جذبش اقدام می‌کنیم چرا که تمامی کارهای ما برای جذب بازیکن با هماهنگی کادر فنی انجام می‌شود.

وی در خصوص جذب آندرانیک تیموریان و سجاد شهباززاده هم گفت: ما بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و شرایط خوبی هم داشتیم اما کمی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها تیم ما را اذیت می‌کرد. با این همه 2 بازیکن خوب را به تیم اضافه کردیم و 2 بازیکن دیگر هم پیش از این گرفته بودیم تا با این شرایط بتوانیم با کمک کادر فنی نتایج بهتری بگیریم.

شهریاری در مورد اردوی تیم نفت هم ادامه داد: با پیشنهاد کادر فنی 2 اردوی داخلی در نظر گرفتیم که بازیکنان برای آماده‌سازی هر چه بیشتر در راه لیگ برتر و فینال جام حذفی به کردان و جزیره کیش خواهند رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: نفت تهران
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری