اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۵۵۶
اظهارنظری غیرمنطقی از مهاجم پرسپولیس در مورد این که افرادی که انتقاد کنند پرسپولیسی نبوده و حق ندارند در جشن قهرمانی این تیم شرکت کنند باعث ناراحتی هوادران و پیشکسوتان این تیم شد.
۱۰:۴۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| یک پیغام اینستاگرامی از مهدی طارمی صدای خیلی از پیشکسوتان را درآورده است. مهدی که به بعضی انتقادها اعتراض داشت در این پست اینستاگرامی اعلام کرد هر کس انتقاد کند پرسپولیسی نیست و نمی تواند در جشن قهرمانی پایان فصل شرکت کند. همین جملات کافی بود تا صدای بزرگان پرسپولیس را در بیاورد!

 

به گونه ای که برخی از بزرگان پرسپولیس در اظهارنظرهایی اعلام کردند طارمی با 2 فصل سابقه در پرسپولیس و برخوردهایی که ابتدای فصل برای دریافت پول بیشتر و سفر به ترکیه انجام داد، در جایگاه چنین اظهارنظرهایی نیست.

 

صحبت های بزرگان پرسپولیس را در این مورد با هم مرور می کنیم. البته آنها انتقادهای شدید تری را مطرح کردند اما با توجه به وضعیت پرسپولیس بخشی از این اظهارات را منعکس می کنیم:

 

 

* ابراهیم آشتیانی: طارمی از واژه های بهتری استفاده کند!

ابراهیم آشتیانی مدافع راست پرسپولیس و تیم ملی در دهه 50 در این رابطه می گوید: «طارمی مثل پسر خودم است و اگر حرفی می زنم به خاطر خود این پسر می گویم. اگر امروز پرسپولیس دارای 40 میلیون هوادار است به خاطر تلاشی است که پیشکسوتان این باشگاه در سال های دور کرده اند.»

 

وی افزود: «من به طارمی توصیه می کنم در بیان نظراتش از واژه های بهتری استفاده کند و هر حرفی را به زبانش نیاورد. هوادار و پیشکسوتان پرسپولیس حق دارند در مورد شرایط تیم محبوبشان نظر بدهند و این اتفاق هیچ چیز از علاقه آنها به پرسپولیس کم نمی کند و نمی توان آنها را به خاطر انتقاد کردن پرسپولیسی ندانست.»

 

آشتیانی در پایان تاکید کرد: «امیدوارم مهدی بیشتر مراقب باشد تا بتواند روزهای بسیار خوبی را برای خودش و پرسپولیس رقم بزند.»

 

 

* عربشاهی: فوتبال مهدی هر وقت نصف فوتبال محمدخانی و پیوس شد اعتراض کند!

ضیا عربشاهی هافبک قدیمی پرسپولیس در دهه 60 در مورد دربی 84 گفت: «همیشه این بازی ها حساس بوده و نمی توان هیچ تیمی را از پیش برنده بازی دانست. در این دربی بهتر بود پرسپولیس از یک هافبک دفاعی بهتر استفاده می کرد. ماهینی بازیکن بسیار خوبی است اما برای این پست بهتر بود از بازیکن دیگر مثل محسن مسلمان استفاده کنند.»

 

عربشاهی در ادامه به اعتراض طارمی اشاره کرد و گفت: «من می گویم طارمی الان باید روی فوتبالش تمرکز کند و به فکر گلزنی برای تیمش باشد. او هر وقت فوتبالش به نصف توانمندی ناصر محمدخانی و فرشاد پیوس رسید بیاید و از این صحبت ها کند. طارمی به جای این حرف ها وظیفه اش را انجام دهد. وظیفه او گلزنی است نه حضور شب و روز در فضای مجازی.»

 

 

* فرشاد پیوس: طارمی به فکر گلزنی باشد!

فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس می گوید: «در مورد دربی نمی دانم چه بگویم. واقعا ناراحتم. کاش ما در زمین بودیم و این بازی را می بردیم. از وقتی پرسپولیس دربی را واگذار کرد جرات نکردم از در خانه بیرون بروم و با مردم روبرو شوم. خدا می داند هنوز هم که سنی از ما گذشته رویمان نمی شود بعد از باخت با مردم روبرو شویم اما بازیکنان امروز پرسپولیس حضوری فعال در فضای مجازی دارند و 24 ساعت از شکست شان نگذشته در صفحات مجازی حضور پیدا کرده اند!»

 

وی افزود: «من شکی در قهرمانی این پرسپولیس ندارم و انشاالله در بازی های بعدی پرسپولیس به حق مسلمش نزدیک و نزدیک تر می شود. به طارمی هم توصیه می کنم در چارچوب اختیاراتش حرف بزند و بیشتر حواسش به گلزنی باشد. این پسر (طارمی) در حدی نیست که بگوید بزرگان باشگاه و هواداران انتقاد کنند یا نه. بین انتقاد و تخریب تفاوت های زیادی وجود دارد.»

 

 

* شاهرودی: طارمی پستش را عوض کند

رضا شاهرودی چپ پای تکرار نشدنی پرسپولیس می گوید: «از مدت ها قبل گفتیم این پرسپولیس نیاز به یک هافبک دفاعی جانشین دارد اما کسی به حرف های ما توجه نکرد. حتما باید در یک بازی حساس دچار مشکل شویم تا بفهمیم چه نیازهایی داریم. پرسپولیس اگر این ضعف هایش را برطرف کند قطعا فاصله اش با قهرمانی باز هم کمتر خواهد شد.»

 

شاهرودی در مورد حرف های طارمی گفت: «مهدی بچه بسیار خوبی است و بهتر است هر چه زودتر پستش را بردارد. او می تواند با گلزنی بیشتر هواداران را به سمت پرسپولیس بکشاند و یک جشن باشکوه قهرمانی برای همه ترتیب دهد. طارمی بداند این حرف ها در شان او نیست و این حرف ها جایگاه او را نزد هواداران و بزرگان پرسپولیس کاهش خواهد داد. ما زندگی مان را برای پرسپولیس گذاشتیم. این که طارمی بگوید انتقاد کنیم یا نه حرف منطقی نیست. امیدوارم مهدی سریع تر این پست را عوض کند.»

 

 

* رهبری فرد: طارمی بی تقصیر است، پرسپولیس بزرگتر ندارد!

اما حرف های بهروز رهبری فرد در مورد پست طارمی تندتر از بقیه است. او می گوید: «من طارمی را مقصر نمی بینم. تیم وقتی بزرگتر ندارد این اتفاقات نمی افتد. در این تیم یک بزرگتر نیست که به طارمی بگوید نباید چنین حرف هایی را مطرح کند. از کریم باقری توقع داریم با این مسائل برخورد کند که او هم فقط روی نیمکت نشسته است!»

 

وی افزود: «به نظر من طارمی به جای مطرح کردن این بحث ها از خودش بپرسد چرا فرصت هایش را نمی تواند گل کند. جوانی ما برای پرسپولیس گذشت و هیچ وقت برای کسی نسحه نپیچیدیم. هنوز هم من به آقای استیلی می گویم حمید خان. چون یکی مثل علی آقای پروین به ما احترام به بزرگتر را یاد داد. الان چه کسی قرار است به طارمی بگوید به اندازه سن و توانایی های فنی اش حرف بزند؟»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس طارمی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین