اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۵۴۱
كاپیتان تیم پرسپولیس روز یكشنبه فكرش را نمی‌كرد كه سرخپوشان این طور در برابر استقلال غافلگیر شوند...
۰۴:۲۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| كاپیتان تیم پرسپولیس روز یكشنبه فكرش را نمی‌كرد كه سرخپوشان این طور در برابر استقلال غافلگیر شوند. سیدجلال حسینی در نیمه دوم و بعد از اینكه تیمش با اختلاف دو گل از استقلال عقب افتاد تلاش زیادی كرد تا پرسپولیس در این بازی شكست نخورد اما موفق نشد و در نهایت این استقلال بود كه داربی 84 پایتخت را پیروز شد. 

كسی فكرش را نمی‌كرد كه استقلال، پرسپولیس را شكست بدهد.

واقعا نمی‌دانم چه بگویم ما در بازی برابر استقلال از دقیقه یك حمله كردیم و چیزی حدود به 700 پاس به یكدیگر دادیم و مالكیت توپ كاملا در اختیار ما بود اما آنها تنها سه بار موقعیت ایجاد كردند و هر سه بار به گل رسیدند و فكر می‌كنم كه پرسپولیس در این بازی اصلا مستحق شكست نبود و استقلال فقط در این بازی به دنبال دفاع اتوبوسی بود.

البته پرسپولیس در این بازی در خط دفاعی بسیار آسیب‌پذیر نشان داد.‌

وقتی تیمی سه گل می‌خورد یعنی در کار دفاعی مشکلاتی داشته است اما من معتقدم بچه‌های ما خیلی خوب بازی كردند و اگر كمی دقت می‌كردیم می‌توانستیم گل دوم را هم خیلی زود بزنیم و كار را در همان نیمه اول تمام كنیم.

البته منصوریان هم در پایان بازی گفت كه بازیكنان باید جنبه داشته باشند.

خیلی دلم می‌خواست كه منصوریان جای ما بود تا ببینیم جنبه دارند یا نه اما باید بگویم كه منصوریان حالا كه تیمش برده است خیلی راحت این حرف‌ها را می زند اما چون اسمی نیاورده است ترجیح می‌دهم جواب منصوریان را ندهم و خیلی حرف‌ها در مورد منصوریان دارم.

از درگیری با رحمتی صحبت كن؟

من نمی‌دانم بازیكنی كه اخراج می شود برای چه دوباره به زمین مسابقه باز می‌گردد مگر این تیم سرمربی ندارد كه دروازه‌بان تیم تركیب می‌چیند. او بعد از اخراج در زمین مانده بود و تركیب تیم را می‌چید و به هر كس می‌گفت كه در كجای زمین قرار بگیرد و بازی كند. چنین چیزی در هیچ جای دنیا دیده نشده.

نظرت در مورد داوری چه بود؟

به نظرم داور در نیمه دوم یك پنالتی را روی من نگرفت و همچنین دروازه‌بان حریف 5 دقیقه وقت تلف كرد اما داور حتی 3 دقیقه‌ای را كه خودش اعلام كرده بود نگرفت.

چرا با رحمتی درگیر شدی؟

شما نگاه کنید که امید ابراهیمی چطور مرا گرفته است. روی آن صحنه من به رحمتی نخوردم و فکر کنم خود ابراهیمی به او برخورد کرد. با این حال بازی در جریان است و ما در اوج حمله هستیم اما آقای رحمتی روی زمین نشسته و فحش می‌دهد. کمیته انضباطی و اخلاق باید این صحنه‌ها را نگاه کنند. جالب بود که با همان دست مثلا مصدومش، بلند شده بود و می‌خواست مرا بزند.

گویا به هم فحش هم دادید؟

من نمی‌دانم رحمتی چه چیزی گفت اما دائما داد و بیداد می‌کرد. من به او گفتم بلند شو فوتبال بازی کن. گفتم که مردانه بازی کن. گفت که تو مرا زدی، گفتم که چه ارتباطی دارد، درگیری است و شاید هر برخوردی پیش بیاید. به رحمتی گفتم این فوتبال نیست که بازی می‌کنی.

در پایان بازی هم با هم درگیر شدید.

رحمتی اخراج شده بود و باید بیرون می‌رفت. بعد از سوت پایان بازی رحمتی سمت من آمده و کری خوانی می‌کند. ابراهیمی و چینی شاهد این ماجرا هستند. باور کنید اگر این 2 نفر نبودند، من با رحمتی درگیر می‌شدم. اگر وجود داشته باشند، راستش را می‌گویند. من بازی را باختم، چه چیزی می‌توانم به رحمتی بگویم؟
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
باختن دیگر اینهمه قار و جنجال ندارد. دفاع خوبی نیستی و بس
تاج کبیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
نکنه منصوریان حاجی ات کرده
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری