اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۴۷۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:ما استقلال ایران هستیم ولی نگاه‌ها فقط به پایتخت هست و فقط به تیم‌های تهرانی می‌گویند نماینده ایران.
۲۰:۰۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سیروس پورموسوی پس از شکست 4 بر 3 مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: من به بازیکنان هر دو تیم تبریک می‌گویم که در این زمین ناهموار فوتبالی زیبا و جذاب ارایه کردند. به جلالی بابت برد تبریک می‌گویم از داور گلایه‌مند هستم زیرا بعد از گل‌های ما با حریف مهربانانه برخورد کرد و با هر برخورد بازیکنان ما کارت زرد نشان داد. نبود هر بازیکن ما می‌تواند در لیگ برای ما مشکل‌ساز شود.

وی ادامه داد: وقتی داور در دقیقه 20 به خاطر تمارض به بازیکنان ما کارت زرد نشان می‌دهد انتظار داشتیم در بقیه موارد هم با دید مثبت نگاه می‌کرد ما به پیکان باختیم و شکست را می‌پذیریم و امیدوارم که بتوانیم بازیکنان را جمع و جور کنیم تا در آسیا خوب بازی کنیم.

وی در مورد وضعیت دانیال ماهینی گفت: آخرین خبر را از او نداریم و نمی‌دانیم او کجاست و چه وضیعتی دارد و ضربه شدیدی خورد و جالب بود که هیچ کدام از داوران و کمک‌ داوران این صحنه ضربه زدن به بازیکن ما را ندیده‌اند. انتظار داشتیم داور در این صحنه محکم‌تر برخورد می‌کرد.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به وضعیت مالی باشگاه گفت: ما امروز باخته‌ایم و اگر حرفی بزنیم می‌گویند بهانه جویی می‌کند، با این حال نمی‌دانیم می‌توانیم به عمان اعزام شویم یا نه،  فدراسیون هم اعلام کرده نمی‌تواند به ما کمک کند و با این شرایط اگر نرویم بهتر است ما استقلال ایران هستیم ولی نگاه‌ها  فقط به پایتخت هست و فقط به تیم‌های تهرانی می‌گویند نماینده ایران. بازیکنان ما با غیرت و تعصب باشرف بازی کردند و با بازیکنان با دل و جان برای تیم بازی می‌کنند و من شرمنده آنها هستم.

پورموسوی در مورد اینکه در صورت حاضر نشدن در لیگ قهرمانان آسیا جریمه مالی سنگینی می‌شوید، اظهار داشت: بله اگر نرویم بعد بین‌المللی دارد و من به عنوان مربی وظیفه‌ام آماده سازی تیم است و روز 30 ام باید به عمان برویم و اگر نتوانیم تا دو سه روز دیگر پول بلیت و ویزا را بدهیم نمی‌توانیم به عمان برویم. انتظار داریم که از ما حمایت می‌کردند و باید نگاه ملی به تیم ما داشته باشند. اول فصل 4-5 بازیکن رفتند تیم را جمع کردم در نیم فصل هم 4-5 بازیکن رفتند بازهم تیم را جمع کردیم. هنوز پاداش قهرمانی لیگ رانگرفته‌ایم نمی‌دانم قهرمانی اصلا پاداش دارد یا نه و از مسئولان استان و نمایندگان شهرمان گلایه دارم و همه آنها ورزشی هستند اما قدمی برای حمایت از ورزش برنداشتند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری