اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۴۶۹
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نمی‌خواهم تیمم را با وعده کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دچار استرس کنم.
۲۰:۰۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی سرمربی تیم پیکان بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری در این خصوص گفت: بازی خیلی باشکوهی را انجام دادیم که شاید در 35 دقیقه در نیمه دوم به نمایش در آمد و بابت این بازی از بازیکنانم ممنون هستم. در این شرایط زمین فداکارنه بازی کردند و قبل از آن هم موقعیت‌های زیادی داشتیم.

جلالی ادامه داد: بازیکنانم نتیجه دو بر صفر را برگرداندند و من از این موضوع خوشحالم و به آنان افتخار می‌کنم. ما در دور برگشت بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و دوست دارم این بازی‌های زیبا با نتیجه‌گیری هم همراه باشد.

وی درباره وضعیت زمین هم خاطرنشان کرد: کیفیت زمین روی هر دو تیم تاثیر منفی داشت و ما در نیمه دوم خودمان را با شرایط زمین تنظیم کردیم که این موضوع تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: البته همیشه این طور نیست که نتیجه 2 بر صفر برگردد اما بازیکنانم در نیمه اول در شرایط زمین مانده بودند. البته به من گفته بودند که شرایط زمین خوب است اما وقتی به ورزشگاه آمدیم با این شرایط روبرو شدیم و دلیلش را نمی‌دانم. البته به من گفته شده بود روی زمین کاور کشیده شده اما ظاهرا زمان برداشتن کاور چون روی آن آب و برف بوده مقداری از آن روی زمین نفوذ کرده و کیفیت زمین پایین آمد.

جلالی در مورد کسب سهمیه آسیایی توسط پیکان اظهار داشت: امسال دلم نمی‌خواهد تیمم زیر این فشارها برود. هر بار که ما در این باره صحبت کردیم احساس کردم به تیمم استرس وارد شد و سود نکردم. می‌خواهیم قدم به قدم جلو برویم و در بازی‌هایی که داریم برد بیاوریم بدون اینکه بازیکنانم زیر فشار باشند. اکثریت بازیکنان ما جوان هستند که تجربه لیگ برتر کمی دارند هر چند که چند بازیکن باتجربه هم داریم اما نمی‌خواهم بازیکنان به این دلیل زیر فشار باشند. 

وی در مورد داوری‌های لیگ برتر هم افزود: چند هفته است دلم خون است اما شاید امروز چون ذهنم خوشحال است نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم. ما در بازی قبل یا بازی‌های قبل‌تر اذیت شدیم اما امیدوارم داوران و ناظران تمرکز بیشتری داشته باشند چون باز‌ی‌ها به روزهای سخت نزدیک شده است. ما می‌خواهیم قضاوت‌ها منصفانه باشد و زیاده‌خواه نیستم و فکر می‌کنم خواسته به حقی است. 

سرمربی تیم پیکان در مورد وضعیت دانیال ماهینی بازیکن استقلال خوزستان هم گفت: من برای دانیال ماهینی آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری