اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۴۶۰
مسئول لیگ دسته اول گفت: دیدار معوقه بازی پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان تا پایان سال ۹۵ برگزار می‌شود.
۱۸:۵۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فریبرز محمودزاده در گفت و گویی، در مورد تعویق دیدار پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان گفت: در این هفته در اکثر شهرهای ایران شاهد بارش باران و برف بودیم و تمامی هیات‌های فوتبال و باشگاه‌های میزبان تلاش کردند که مسابقات با وجود این شرایط طبق برنامه برگزار شود. باید از هیات‌های فوتبال استان تهران و باشگاه بادران، هیات فوتبال انزلی و باشگاه ملوان، هیات فوتبال مازندران و باشگاه خونه به خونه و هیات فوتبال استان لرستان و باشگاه خیبرخرم آباد تشکر کنم که زمین مسابقه را با وجود سختی‌های فراوان برای بازی آماده کردند.

وی ادامه داد: باشگاه پارس جنوبی هم تلاش خود را برای برگزاری بازی با نفت مسجد سلیمان کرد و حتی کاور هم روی زمین کشیده شده بود اما قبل از آغاز بازی شاهد بارش شدید باران بودیم که با توجه به اینکه کاور زمین برداشته شده بود امکان برگزاری مسابقه در این زمین وجود نداشت. این بازی تنها دیدار معوقه هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول است که تا پایان سال این بازی را برگزار خواهیم کرد. با توجه به اینکه نفت مسجدسلیمان یک بازی معوقه هم مقابل فجرسپاسی داشت بنابراین نمی‌توانیم این بازی را در دو سه هفته آینده برگزار کنیم.

محمودزاده در مورد تعویق بازی آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت گفت: در اراک بیش از 70 سانتیمتر برف باریده است که هیات فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم تمام تلاش خود را برای برگزاری این بازی در روز چهارشنبه انجام داده‌اند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین