اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۴۲۲
مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان، گفت: باشگاه فولاد هیچ وقت حق بازیکنان خود را ضایع نکرده و پولشان را نخورده است.
۱۵:۵۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| ایوب والی در گفت و گویی، در مورد دیدار فولاد خوزستان و پدیده،‌گفت: بازی خوبی بود هر دو تیم در این دیدار نیاز به کسب پیروزی داشتند که خوشبختانه موفق به کسب هر سه امتیاز بازی شدیم. پدیده با همه قوا به میدان آمد چرا که آنها هم مثل ما نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز شدند.

وی در مورد اینکه آیا این پیروزی به روند افت فولاد پایان داد، خاطرنشان کرد: تیم ما دچار افت نشده بود. به غیر از دیدار مقابل پرسپولیس در سایر مسابقات عملکرد خوبی داشتیم. در این مدت بدشانسی گریبان‌گیرمان شده بود و گرنه عملکردمان بد نبود. خوشبختانه توانستیم پیروز شویم و به شرایط خوبی در جدول برسیم.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد مصدومیت مهرداد طهماسبی در دیدار مقابل پدیده، اظهار داشت: این مسئله برایمان خیلی سخت بود و واقعا باعث ناراحتی بازیکنان تیم شد. وقتی در زمین دچار مصدومیت شد خود مهرداد اعلام کرد فکر می‌کنم رباطم پاره شده است که ما به او دلداری داریم تا اینکه بعد از گرفتن MRI این مسئله قطعی شد. طهماسبی دوست صمیمی من و یکی از بازیکنان با اخلاق است. به امید خدا او دوران مصدوم را پشت سر می‌گذارد و بار دیگر در میادین حاضر می‌شود.

وی در مورد مشکلات مالی فولاد خوزستان، گفت: این مسئله ما را نگران نکرده است. سال‌های زیادی در فولاد حضور داشتیم و می‌دانم این باشگاه حق بازیکنانش را ضایع نمی‌کند. نمی‌دانم امسال چه اتفاقی افتاده کمی پرداختی‌ها تاخیر داشته است. شاید این مسئله به خاطر خرج‌هایی است که در ورزشگاه اختصاصی فولاد انجام می‌شود و قرار است برای سال بعد این زمین را آماده کنند. به هر حال نگرانی از این موضوع نداریم و می‌دانیم باشگاه دیر یا زود به تعهدات خود عمل می‌کند. باشگاه فولاد هیچ وقت پول بازیکنانش را نمی‌خورد. ما از این بابت مشکلی نداریم. شاید تعدادی از بازیکنان جوان و نفراتی که اخیرا به فولاد آمدند از این مسئله نگران باشند.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد دیدار تیمش در هفته بیست و دوم مقابل گسترش فولاد، تصریح کرد: بازی سختی در پیش داریم. گسترش فولاد بعد از عملکرد نه چندان خوبی که در ابتدای فصل داشت کم کم به شرایط خوبی رسید و نتایج قابل قبولی کسب کرده است. خط هافبک و حمله این تیم بسیار خطرناک است و کار سختی در پیش داریم.

والی در خطاب با هواداران، تصریح کرد: از هواداران خوب فولاد خوزستان می خواهم در این مسابقه از ما حمایت کنند. بازی سختی روز پنج‌شنبه داریم و امیداورم بتوانیم هر سه امتیاز را بگیریم.

وی در پایان گفت: این روزها در اهواز شرایط سخت بوده است. در همه جا مشکل قطعی برق بوده است. در برخی مناطق طی یک شبانه روز برق قطع شده و بعد از اینکه برق را وصل کردند بار دیگر این مشکل تکرار شده است. حتی تلفن‌ها هم با مشکل قطعی رو‌به‌رو بوده است. امیداورم هر چه زودتر این مشکلات حل شود و مردم بتوانند زندگی خود را به راحتی دنبال کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین