اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۴۱۷
سرمربی سرخ پوشان پایتخت در دیدار برابر سپاهان مجبور است که از ترکیب عجیبی استفاده کند به ویژه در خط دفاعی که تنها یک بازیکن در پست اصلی خود بازی می کند.
۱۵:۳۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان پذیرایی خواهد کرد.

 

سرخ پوشان در این دیدار حساس چند بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارند به ویژه در خط دفاعی که شاهد تغییرات اساسی در این تیم خواهیم بود.

 

نبود سید جلال به خاطر محرومیت، محمد انصاری به خاطر آسیب دیدگی و جدایی پل یانسکی باعث شده تا برانکو هیچ بازیکنی را برای این پست در اختیار نداشته باشد.

 

به احتمال خیلی زیاد برانکو از زوج ماهینی و ربیع خواه در خط دفاعی استفاده کند و از فرشاد احمدزاده و صادق محرمی به عنوان بال راست و چپ خود بهره گیرد.

 

غیبت کمال الدین کامیابی نیا این فرصت را به شهاب کرمی می دهد که برای نخستین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رود و سروش رفیعی و محسن مسلمان هم مثل دیدارهای اخیر دو بازیساز سرخ پوشان خواهند بود.

 

با وجود آنکه رامین رضاییان در دیدار برابر استقلال عملکرد خوبی از خود نشان نداد و بعد از تعویض هم ناراحت شد اما برانکو به احتمال خیلی زیاد در این دیدار هم از او استفاده می کند.

در خط حمله هم مثل دیدار قبل طارمی و امیری بازی خواهند کرد.

 

بنابرین ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر سپاهان اینگونه خواهد بود:

 

بیرانوند، ربیع خواه، ماهینی، احمد زاده، محرمی، کرمی، رفیعی، مسلمان، رضاییان، طارمی و وحید امیری.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری