اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۴۰۰
شب گذشته سیتیزن‌ها با پیروزی مقابل بورنموث به رقابت صدر جدول، جانی تازه بخشیدند و باید دید آیا می‌توانند اختلاف ۸ امتیازی با چلسی را به حداقل رسانند یا خیر.
۱۴:۳۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ جزیره، سیتی با برتری 2 بر صفر مقابل بورنموث به رتبه دوم رسید. آبی‌ها اختلاف را به 8 امتیاز رسانده و به رقابت قهرمانی جانی تازه بخشیدند.

گل‌های سیتی را استرلینگ و آگوئرو به ثمر رساندند. البته ضربه مهاجم با برخورد به پای مدافع حریف وارد دروازه‌ شد که بسیاری، گل دوم را به نام «مینکس» ثبت کردند.

نکته قابل توجه این دیدار مصدومیت آماده‌ترین بازیکن سیتی بود. گابریل خسوس در دقیقه 15 آسیب دید تا نگرانی‌ها دوباره آغاز شود. هنوز مدت و شدت آسیب‌دیدگی مشخص نیست و باید دید سرنوشت سیتی چگونه رقم می‌خورد.

پپ از زمانی که 3 جوان خود یعنی استرلینگ، زانه و خسوسرا در خط حمله قرار داده، دوباره به درخشش روزهای ابتدای بازگشته است. به همین علت آگوئرو که بهترین گلزن تاریخ باشگاه نام دارد، نیمکت‌نشین شد.

مهاجم آرژانتینی که زمزمه‌های رفتنش منچستر را پر کرده، پس از 4 بازی دوباره بین 11 مرد ابتدایی قرار گرفت و توانست گلزنی کند.

اکنون با توجه به مصدومیت گابریل خسوس، سئوال خیلی‌ها این است گواردیولا آیا آگوئرو را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد یا از سیستمی دیگر استفاده می‌کند؟!

ستاره دیگر منچستر، فرناندینیو بود. این هافبک برزیلی که با خطاهای بی‌مورد و محرومیت‌های فراوان ناشی از آن، تیم را به حاشیه برده بود، اکنون با آرامش خود به خط میانی ثبات بخشیده است.

گواردیولا با استفاده از تاکتیک 3-4-3 و عملکرد بسیار خوب 4 نفر میانی، کنترل بازی را به دست گرفته است. فرناندینیو، توره، سیلوا و دبروین نظمی خاص به بازی بخشیده و با استفاده از پاس‌های فراوان، مالکیت را از آن خود کرده‌اند. همچنین هماهنگی آنان با 3 نفر خط حمله، جانی دیگر به سیتی بخشیده است.

منچستری‌ها شنبه هفته آتی در رقابت جام حذفی میهمان تیم دسته یکی «هادرزفیلد تاون» خواهند بود و پس از آن باید در لیگ قهرمانان اروپا با موناکو روبه‌رو شوند.

در دیگر طرف میدان بورنموث نیز اوضاع خوبی در جدول ندارد. درست است با اختلاف 6 امتیازی نسبت به ها‌ل‌سیتی، تیم هجدهم جدول، فاصله خود را از سقوط حفظ کرده‌ اما آمار بد آن در سال 2017 نگران کننده است.

شاگردان «ادی هاو» جوان، هنوز در سال 2017 بردی کسب نکرده و از 6 بازی تنها 2 امتیاز بدست آورده‌اند.

آنها 2 هفته آتی با وست برومویچ در «هاوثورن» رقابت داشته و باید دید می‌توانند از این وقفه برای ریکاوری ذهنی و جسمی خود استفاده کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری