اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۳۱۳
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی فردا برای ما خیلی اهمیت دارد و در جدول هم بازی حساسی است.
۲۲:۴۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت:‌

در روزهای مهم بازی ما کم دیده می‌شود اما برای خودمانخیلی اهمیت دارد.در جدول مسابقه ما بازی حساسی است. مقابل استقلال خوزستان یک محروم داریم.می خواهیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد این که چرا پیکان در نیم فصل دوم افت کرد گفت: این مسئله دلایل زیادی دارد البته ما انتظار داشتیم با توجه به این که اکثر بازی‌هایمان در تهران بود نسبت به دوره قبل نتایج بهتری می‌گرفتیم البته نسبت به نیم فصل اولی بازی‌هایمان با کیفیت‌تر است. اما در نتایج خوب عمل نکردیم و این باعث نگرانی است هرچند هفته‌هایی را پیش رو داریم که می توانیم امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم البته مشکلاتی در حوزه فنی داریم که امیدوارم به مرور حل شود. البته بازیکنان خوبی داریم ولی نیازمند این هستیم که ذهن قوی‌تری داشته باشیم. 

سرمربی تیم پیکان در مورد این که چرا خبرنگاران بعد از دربی از نشست خبری استقبال کمرنگی داشتند گفت: من به این مسئله عادت کردم و با این موضع کنار ‌آمدم این که رنگ رانت خودش را دارد و جذابیت خودش را دارد و ما هم همیشه در کنار آن‌ها سعی می‌کنیم خودمان را حفظ کنیم. سال‌هاست که با این موضوع کنار آمده‌ام هر چند که آزاردهنده است.

در این نشست خبری فقط 4 خبرنگار خبرگزاری ها حضور داشتند و هیچ دوربین تلویزیونی برای پوشش این نشست خبری نیامده بود.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری