اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۲۸۵
لسترسیتی شب گذشته مقابل سوانسی در هفته بیست و پنجم لیگ جزیره پنجمین باخت متوالی خود را تجربه کرد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود.
۱۸:۵۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بیشتر نویسندگان دنیا وقتی به فکر خلق داستانی جذاب و تراژدی هستند با سرنوشت ابرقهرمان‌های خود بازی می‌کنند. آنها می‌دانند که این ابرقهرمان در دل مردم جا پیدا کرده و وقتی با مشکلات روبه‌رو شود مخاطب به بالاترین حد هیجان و احساسات می‌رسد. آنوقت است که درام شکل می‌گیرد و مخاطب با داستان غم‌انگیز تو آرام اشک می‌ریزد.

لسترسیتی با کار بزرگی که در فصل پیش انجام داد به یک قهرمان واقعی و الگو بدل شد. تیمی که با هیچ ثروتی و بازیکن بزرگی مقابل تمام بزرگ‌ها ایستاد اکنون با مشکلات کمرش خم شده و اوضاع خوبی ندارد.

روزنامه دیلی تلگراف تیتر زد: الان نگاه نکن و تایمز نوشت: سرت رو ننداز پایین!

شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ جزیره، لسترسیتی در ورزشگاه «لیبرتی» میهمان سوانسی قرار گرفت.

این جدال حساس که بین 2 تیم قعرنشین شانزدهم و هفدهم جدولی برگزار شد با پیروزی 2 بر صفر ولزی‌ها به پایان رسید. روباه‌ها پنجمین شکست متوالی خود را تجربه کردند و اکنون تنها 2 امتیاز با سقوط فاصله دارند.

رانیری پس از بازی اظهار داشت: چیزهایی باید تغییر کند زیرا می‌دانیم با این روش موفق نخواهیم شد. من همیشه به خودم می‌گویم که بلند شو و کار خوبی انجام بده. همه تیم اکنون این اطمینان را داشته که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: بازی‌های کمی پیش رویمان باقی مانده و باید خیلی خیلی زود به راه‌حل برسیم. اکنون 2 بازی در جام حذفی و لیگ قهرمانان داریم که من ذهنم به لیگ برتر است.

مربی لسترسیتی اظهار داشت: فکر می‌کنم قدرت بازیکنانم در سطح خوبی قرار دارد. وقتی می‌بری خیلی بالا نیست و برعکس وقتی شکست می‌خوری در سطح پایینی قرار ندارد. تو به یاد می‌آوری که فصل پیش چه بدست آمد و اکنون باید با همکاری واکنش نشان دهی.

آبی‌ها در هفته بیست و ششم لیگ جزیره میزبان لیورپول هستند و باید دید آیا اولین پیروزی خود را در سال 2017 بدست می‌آورند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: رانیری لسترسیتی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین